Công Nghiệp Việt Group - CNV

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Cơ khí / Ô tô / Tự động hóa
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Nghiệp Việt Group - CNV

Kỹ thuật
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Xây dựng
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
An ninh - Bảo vệ
Vận tải
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm Công Nghiệp Việt Group - CNV

Cập nhật 23/02/2025 14:33
Tìm thấy 17 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP VIỆT
Club Service Agent - Nhân Viên Lễ Tân Khu Vực Club
Công Nghiệp Việt Group - CNV
148 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

WHAT’S THE JOB: Responsible for welcoming guests, handling their complaint and queries, ensuring guest satisfaction, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. Room checking and implements all the activities of the department in order to achieve guest’ satisfaction.


YOUR DAY-TO-DAY

  • Keeps a visible and active presence in the Lobby asking all guests and visitors if they require assistance.
  • Maintain friendly rapport, courtesy and politeness with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
  • Welcomes, greets and escorts all arriving guests when possible to their located rooms wherein a personalized check-in is to be facilitated
  • Serve welcome drink for all arrival guests
  • Review daily VIP arrivals to check room allocations, amenities and special requests
  • Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
  • Prepare requisitions for amenities on a timely basis
  • Prepare and checking all VIP key card holder, room, registration card, etc
  • Ensure IHG Rewards Club members consistently receive all benefits, repeat guests and other VIP’s receive special recognition and personalized service
  • Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
  • Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
  • Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
  • Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
  • Promote resort sales and in-house facilities
  • Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
  • Bid farewell to departure guests
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Be a friendly face and helping hand to our guests
  • Look smart – wear your uniform with pride
  • Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
  • May assist with other duties as assigned by management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary
  • Service charge
  • Social Insurance as law
  • Bao Viet Health insurance for personal and family
  • 24/7 Accident Insurance
  • Rest & Relaxation Allowance
  • Relocation assistance
  • Repatriation allowance
  • Home Leave allowance
  • Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Yêu cầu công việc

1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field: 1 year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills: Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company./ Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume in English with professional photo
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 02973 97 8888 (EXT: 8241) 0919 065 846/ 091 909 6325

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP VIỆT
Công Nghiệp Việt Group - CNV Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 801, tòa nhà SilverWings, 137A Nguyễn Văn Cừ, Phường Ngọc Lâm, Quận Long Biên

Công ty Cổ Phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt đã hoạt động trên thị trường được 15 năm và ngày càng khẳng định thương hiệu của mình bằng uy tín - chất lượng - giá cả cạnh tranh. Công nghiệp Việt hoạt động đa ngành nghề trong lĩnh vực công nghiệp, từ thương mại đến sản xuất, gia công - chế tạo các máy móc, thiết bị phục vụ cho dây chuyền sản xuất và thiết kế, xây lắp nhà xưởng sản xuất. Công nghiệp Việt có văn phòng chính tại Hà Nội,văn phòng đại diện tại thành phố Hồ Chí Minh, Đà Nẵng. Trong xu thế hội nhập kinh tế toàn cầu ngày nay, Công ty cổ phần Tập đoàn Công Nghiệp Việt cũng đang cố gắng không ngừng để vươn xa ra thị trường quốc tế.

Chúng tôi cam kết tạo môi trường thuận lợi nhất và cơ hội để phát triển tư duy và năng lực của những ứng viên nhiệt huyết với công việc.

Những nghề phổ biến tại Công Nghiệp Việt Group - CNV

Bạn làm việc tại Công Nghiệp Việt Group - CNV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghiệp Việt Group - CNV

Công Nghiệp Việt Group - CNV

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo