1. Transferring VOLUME, MARKET SHARE, PROFIT... according to the company's annual plan through increasing BRAND HEALTH of the brands of Brand incharge
- Implement & Proposal to improve the Marketing plans of Brands: Coordinate with divisions, departments throughout the Company and external partners to jointly implement Marketing plans of Brands: To hand over VOLUME, MARKET SHARE goals , PROFIT through increasing BRAND HEALTH for Brands incharge.
- Implement, monitor, report, suggest improvements according to the brand in charge: on Marketing 4P (distribution, communication, price, product, positioning) 360 media campaign, Marketing budget (including market research) for current and new products, to increase market share, brand health, output, at a reasonable cost, ensure spending is within DMEC index /Net Sales has been approved for optimal profit for the company for Brands incharge
- Implement, monitor and report creative activities of the Brand in charge, propose improvements for Brands incharge in order to reach consumers in the most impressive way so that they remember advertising, brand benefits; From there, create a buying desire to increase sales volume for Brands incharge
2. Develop and follow the company's policy process to ensure the operation and delivery of the Output target, Brand Health
- Comply with and implement procedures, work instructions, work processes, policies, job descriptions to implement actions to deliver short, medium and long term strategic goals of the company.
3. Analyze, report and propose solutions from research results, market surveys to identify and satisfy consumer needs to increase sales volume.
- Coordinate with Market Research Department to carry out research and analysis of potential needs of customers to identify and analyze market segments for Marketing's investment efforts, to implement all both market research with relevant Agencies (3rd party) convenient, right project timeline
4. Building the successor team for the company through training and developing people to operate and comply with the processes and policies to hand over the Output target, Brand Health
- Comply with and participate in human development training programs and tasks assigned by superiors in order to achieve the short, medium and long-term strategic goals of the company.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business Administration, Marketing Or Finance.
Proficient in MS Office
Good in English
At least 2 years of experience in coordinating with superiors in managing priority FMCG brands in the beverage.
Understand Marketing activities (4Ps) and coordinate brand business activities (Product positioning, pricing, communication, distribution channels).
Experience in operating and deploying 360 Brand Communication to the market (TV, Digital, OOH, Activation....) and IMC process.
Participated with superiors in creative work and filmed TVC with international creative agencies, understood the role of Account, Ceative Director, Planner, Production House...
Know about Brand Key & Communication Brief
Know about Health Tracking và Retail Audit
Creative Thinking
Independent budget control & management
Having experience in launching products and developing business plans is an advantage
Experience in Project management & working in cross-functional teams proficiently.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Trải qua hơn 23 năm hình thành và phát triển, CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN KIM TÍN đã vươn lên trở thành đơn vị dẫn đầu trong ngành sản xuất và kinh doanh vật liệu hàn. Bên cạnh đó Kim Tín còn mở rộng quy mô, trở thành Tập đoàn kinh doanh đa ngành nghề như vật liệu hàn, kim loại màu, ván MDF, sản phẩm sau MDF, khai thác khoáng sản, vận tải…
Kim Tín không ngừng nghiên cứu, sản xuất những sản phẩm tốt nhất để phục vụ khách hàng trên khắp cả nước. Chúng tôi tự hào về sản phẩm vật liệu hàn Kim Tín đã xuất khẩu khắp 5 châu lục. Kim Tín đặt mục tiêu đến năm 2025 chiếm 35% thị phần Vật liệu hàn trên cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN,...theo quy định của công ty và pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ dưỡng định kỳ
- Hoạt động vui chơi ý nghĩa như hội thao: ngày hội gia đình, 8/3, 20/10, 01/06, Trung thu,.
Lịch sử thành lập
- Năm 2000, Công ty TNHH TN Kim Tín thành lập ngày 29/01/2000 từ tâm huyết của 5 thành viên nòng cốt, mong muốn phát triển sản phẩm vật liệu hàn mang thương hiệu Việt.
- Năm 2006, Công ty TNHH TN Kim Tín được thành lập tại Hà Nội với mục đích mở rộng mạng lưới kinh doanh phía Bắc. Xây dựng nhà máy sản xuất vật liệu hàn tại Hưng Yên với công suất 20.000 tấn/năm.
- Năm 2009, Khởi công xây dựng cụm công nghiệp các nhà máy vật liệu hàn, thiết bị hàn tại Long An với diện tích 120.000m2, nâng tổng công suất của nhà máy Long An lên đến 80.000 tấn / năm.
- Năm 2015, Công ty cổ phần Logistics nPL được thành lập, đáp ứng nhu cầu vận chuyển hàng hoá sản phẩm của các công ty con trong tập đoàn.
- Năm 2020, Cột mốc đánh dấu hành trình 20 năm hình thành và phát triển (2000-2020), đưa thương hiệu Kim Tín đi khắp 5 châu lục và khẳng định vị thế của Vật liệu hàn Việt
- Năm 2021, Kim Tín đầu tư 5 triệu USD cho chuyển đổi số toàn diện, hiện thực hóa mục tiêu thay đổi mục tiêu mục tiêu thay đổi để phát triển và trường tồn
Mission
- Chinh phục niềm tin, sự hài lòng Khách hàng
- Giữ gìn và phát huy niềm tự hào
- Kim Tín Cân bằng lợi ích giữa các bên liên quan
Review TẬP ĐOÀN KIM TÍN
Công ty có chính sách đào tạo và định hướng phát triển nghề nghiệp cho nhân viên (RW)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có nhiều đãi ngộ cần tính kỷ luật cao
Quy trình phỏng vấn không chuyên nghiệp, mất thời gian của ứng viên (RW)