Mô tả công việc
• Assist Human Resources Manager:
Recruitment: Recruit, interview and select employees to fill vacant positions of hotel.
• Set up the administrative and personnel system:
+Devise and editing Hotel Policy, Regulation, Guidance, Employee Handbook, Internal and External Documents in accordance with the Management needs.
+ Develop and implement Resort Personnel Policies.
+ Prepare the yearly manpower budgets of the whole hotel and each department as well.
+ Forecast future manpower deficits and surpluses and recommend strategic plans for maintaining optimal staffing level to cope with operation needs.
+ Update the manpower increases and decrease; and send the monthly or yearly reports on manpower to the Management, the Group or the authorities.
+ Update and advise the Management on employment and related legislation requirements and ensure the compliance.
+ Direct and supervise the implement of employment formalities and ensure that all will be complied with the Labour Code of the Socialist Republic of Vietnam and the other guidance documents.
• Staff Training and Development
+ Devise the training plans, objectives and budget.
+ Analyze the training needs and co-ordinate with all Department Heads in designing and organizing the training courses.
• Salary Administration and Control
+ Conduct job evaluation for fixing salary scales based on the hotel policies and the Management’s decision.
+ Co-operate with Accounting to prepare the monthly and yearly payrolls and control on payroll and related expenses as well.
Phối hợp với kế toán để làm báo cáo theo tháng, theo năm và giám sát chi phí lương và các chi phí liên quan khác.
• Employee Benefits
+ Review and develop a comprehensive remuneration package including bonus, medical and social insurance, retirement or severance benefits, and staff facilities to ensure that it is competitive enough to retain/attract existing staff/applicants.
+ Perform the necessary formalities concerning to staff benefits such as allowances of social insurance, sickness or maternity …
+ Co-ordinate with related department in supplying uniform, staff meal, and other facilities.
+ Take care of staff on special occasions of birthday, wedding, funeral, sickness, Children Day, Woman Day …
+ Remind all staff to adhere strictly Hotel Regulation.
+ Enforce disciplinary action on staff that violates Hotel Regulations.
• Perform other duties assigned by the Management.
Quyền lợi được hưởng
Trao đổi trong quá trình phỏng vấn
Yêu cầu công việc
• Education: University Degrees & above (specialize in HR & Adm. Management, Law, Administration Business, Language).
• Experience: Minimum 3 years HR experience, of which, at least 2 years at supervisor level.
• Others/ khác:
• Highly motivated, flexible, reliable, honest, and resistant to pressure.
• Good in operation management and problem-solving skill.
• English Communication Skill.
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập năm 2012, với bề dày gần 11 năm kinh nghiệm, OmiGroup đã - đang là lựa chọn tin cậy của nhiều đối tác, tổ chức trong lĩnh vực Y tế số.
Các hệ thống do OmiGroup phát triển sử dụng công nghệ cao, được áp dụng trong các công việc có độ phức tạp như chẩn đoán, xét nghiệm bệnh lý tế bào,…
Ngoài việc cung cấp các sản phẩm dịch vụ công nghệ thông tin, OmiGroup đẩy mạnh nghiệp vụ tư vấn giải pháp, công tác R&D nghiên cứu và tìm ra những giải pháp công nghệ mới, tạo nên sản phẩm mang dấu ấn riêng mình.
OmiGroup là một công ty công nghệ thông tin hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và gia công phần mềm cho thị trường Nhật Bản. Với mong muốn vươn lên trở thành một đối tác tin cậy với các công ty Nhật Bản và là đơn vị đi đầu trong việc sản xuất các sản phẩm công nghệ, đem sự sáng tạo của tuối trẻ Việt Nam giới thiệu đến với khách hàng Nhật Bản, Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty - Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường - Market (M) và thực hành sáng tạo - Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Ominext được thành lập năm 2012.
Mission
- Ominext đang từng bước hoàn thiện 3 mũi nhọn: tổ chức quản lý trong công ty – Operation (O), am hiểu nắm bắt thị trường – Market (M) và thực hành sáng tạo – Innovation (I), để tạo ra những giá trị mới trong các sản phẩm công nghệ theo đúng tiêu chí mà cái tên Ominext được tạo ra
Review Omi Group
Nhân viên rất thân thiện , nhận được rất nhiều cơ hội được thử sức ngay cả khi tôi không có bất kỳ kinh nghiệm nào. (id)
Phúc lợi của công ty khá cao và môi trường làm việc hiện đại, làm thêm giờ có mức lương OT, được hỗ trợ thêm tiền ăn tối. (it)
Không học hỏi được gì (RV)