Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Summary:
The General Manager/ Residence Manager is responsible for the planning, developing and articulation of corporate goals; He/she plans, develops and establishes policies and objectives of the organization in accordance with Board directives and corporation charter.
Responsibilities:
· Strategic Communication: Effectively communicate (both in professional Vietnamese and English language) corporate goals to internal and external stakeholders.
· Strategic Planning: Collaborate with departmental heads to formulate strategy and policies, plan objectives, and establish responsibilities and procedures to achieve goals.
· Financial Oversight: Direct and coordinate the development of financial programs to fund new projects, maximize returns on investments, and increase productivity.
· Performance Evaluation: Evaluate the performance of executives to ensure compliance with established policies and objectives.
· Legal Compliance: Ensure the organization complies with relevant legislation, such as the Companies Act and Land Titles regulations.
· Regulatory Liaison: Liaise with relevant authorities, including the Land Titles Registry and the Urban Redevelopment Authority (URA).
· Financial Signatory: Act as a cheque signatory jointly with the Chief Executive Officer or Financial Controller.
Yêu Cầu Công Việc
1. Degree in Business Administration
2. Experience:
At least eleven years of relevant experience in a similar capacity, with 5 years in the property development or management environment.
3. Competencies:
- Managerial Knowledge in the Hospitality Industry.
- Excellent spoken and written English.
4. Personal attributes:
Confident, Visionary, Outgoing personality, Possess leadership capabilities, Respectable.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phúc lợi:
1. Lunch allowance
2. 16 paid days on leave per year
3. Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance ( insurance)
4. Salary review once per year (for promotion & market adjust purposes)
5. 13th - month salary
6. Professional training and personnel activities - Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM VÀ DỊCH VỤ MY WAY được thành lập ngày 27 tháng 6 năm 2006 bởi những sáng lập viên hoạt động lâu năm trong lĩnh vực kinh doanh, điều hành ngành quản lý nhà hàng, khách sạn và giải trí. Cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, sáng tạo và đam mê, Công ty cổ phần thực phẩm và dịch vụ My Way đã gặt hái được nhiều thành tựu trong quá trình hoạt động của mình, hiện nay Công ty đang quản lý và điều hành chuỗi nhà hàng mang thương hiệu My Way với các thương hiệu nổi bật: Khách sạn My Way Hotel, Nhà hàng Chợ Quê, Chuỗi My Way Café & Restaurant, My Way New Journey