Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Analyze market situation, market trend, trade area, potential customers’ behavior
- Understand current business performance (by analyzing historical data)
- Contribute & Develop MKT (promotional) programs monthly/ quarterly/ occasionally (sales-driven marketing) for all channels: offline & online
- (social platforms, e-com, delivery platforms, …)
- Work with internal MKT members to prepare & launch programs (communication, design, POSMs, …)
- Follow-up team members & help/ guide them:
▪ To work with internal departments to get well alignment & roll-out on-time, in-full (Operations, IT, Finance, Supply Chain (POSMs), …)
▪ To extend partnerships & build landlords’ relationship to enhance brand awareness & drive traffic
- Manage & track MKT programs’ performance weekly/ monthly & revise if needed to meet business objectives
- Do post-evaluation reports
- Others scopes of work assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing, Business Administration or relevant
- 03 years-experience in Trade Marketing, Sales-driven Marketing or Overall Marketing
- Background experience in F&B, Retail, FMCG is a priority
- Good at data/ market analysis, multi-tasking, communication & negotiation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: 21 - 28
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.