Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
* Main purpose: The purpose of the Senior Specialist, Channel Operations is to develop and execute regional trade and channel-specific trade marketing plans; work closely with the sales front-line team, brand ambassador team to contribute significantly to the achievement of channel & region objectives.
* Accountabilities:
- Conduct monthly/quarterly briefings to deploy trade programs: Promotion, Activation, Visibility, Loyalty… to Field sales and BA teams
- Develop timeline and action plan to implement trade activities in field, make sure trade marketing activities deliver OTIF in field
- Follow up all of trade activities program to make sure implementation as right directions in field
- Collaborate with sales teams to ensure trade marketing activities are tailored to account-specific goals and needs
- Strengthen trade marketing plans by collecting and reporting data and insights on customer and trade environment issues and trends.
- Execute trade marketing activities for all our brands, taking full responsibility for trade marketing activations in assigned regions.
- Conduct monitoring and evaluation of trade promotion result and follow up plan.
- Measure and evaluate the effectiveness of trade marketing initiatives to ensure sustainable business profit growth.
- Propose tailor-made trade marketing activities and program for assigned region for business growth
- Provide other task to support to team and handle ad-hoc tasks as assigned
* Locations: Bình Dương/Đồng Nai
Yêu Cầu Công Việc
* Education & Experience:
- Education: Bachelor’s Degree in Business, Marketing or related fields
- Years & Type of Experience: At least 3 years in trade marketing, channel management, field sales or related field preferred experience in FMCG company.
* Knowledge & Skills:
- Good understand of local market and customer/shopper behaviors/insight
- Ability to understand business strategies and tactics
- Good at interpersonal and communication skills
- Proficient in data analysis, report generation, and presentation skills
- Ability to work collaboratively in a cross-functional environment
* Personality:
- Proactive, energetic, confident, and independent
- Very result-oriented
- Self-motivated and ability to handle multiple task
- Creative and passionate, willing to take challenges.
- Can-do attitude and resilient
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng (hưởng đầy đủ lương)
- Cơ hội huấn luyện: Được đào tạo nâng cao nghiệp vụ thường xuyên
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Đồng nghiệp: Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, thân thiện
- Phúc lợi:
Chế độ thưởng lễ + doanh thu tốt:
+ Thưởng lễ: 2 triệu/lễ (áp dụng cho 4 ngày nghỉ lễ: Tết Dương lịch, Tết Âm lịch, 30/4 & 1/5, 2/9)
+ Thưởng cuối năm: Phụ thuộc vào tình hình kinh doanh của Công ty và kết quả làm việc của nhân viên (trung bình 2-5 tháng lương) - Ngày nghỉ: 12 ngày nghỉ phép/ năm
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.