Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Manage and develop "GT Channels" strategy by understanding well and coordinate closely with Sales team or clients.
· Plan trade marketing programs to push sales volume in channels following sales situation & business situation.
· Develop & Propose new Promotion Mechanics.
· Responsible to develop visibility. Generate ideas to develop brand image in channels with mindset of utilizing all resources.
· Work with supplier about design, production and installation POSM in GT to support for Promotions/campaign/ improve display…& support POSM for other channels/ other activities.
· Monitor and update market information in channel about price, competitor’s activities.
· Control budget of responsible activities.
· Propose & organize some suitable events for brand.
· Other responsibilities as assignment from line manager, management.
Yêu Cầu Công Việc
· At least 02 years relevant working experience in trade marketing/trade category at the same position or experience in Sales Supervisor for General Trade in FMCG company.
· University graduate in Business Administration, Marketing, Economics …
· Good knowledge of trade marketing in FMCG industry.
· Good communication, presentation, negotiation skills.
· Planning skills & detail Implementation Skill.
· Analytical thinking & Problem-solving Skill.
· Creativeness & ability to work about designs.
· Teamwork, working under high pressure, detail focus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.