Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Support marketing manager to create market strategies and integrated marketing campaigns, including digital, social, PR, retail/channels that drive commercial results and consumer conversations
- Support to develop brand strategies and lead campaigns to build brand equities
- Partner collaboratively with other marketing teams and cross-functional groups to align on marketing campaign strategy
- Develop and foster relationships with important marketing resources and partners to deliver great work that is on brief, on time, and on budget
- Analyze market data and show accuracy in market insight, leverage research to closely collaborate with other teams on product positioning and value props
Yêu Cầu Công Việc
- Have experiences in Brand Marketing, demonstrated extensive experience in creative development and manage brand equity
- Self-motivated, flexible individual with excellent written and oral communication skills
- Possess strong project management skills, strong influencing and cross-functional leadership abilities, while possessing a high level of attention to detail
- Must be able to balance working in a creatively driven organization, with an analytical and disciplined approach to marketing
- Team player who takes personal ownership of assigned tasks.
- Ability to multitask, and deliver under tight timelines
- Fluency in English is a big bonus
- Having work experience in B2B is an advantage
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.