Việc làm Edutalk

Cập nhật 28/11/2024 00:35
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Đánh Giá Và Phát Triển Giáo Dục Edutalk
Brand Manager / Product Manager (OTC)
Edutalk 3.2★
6 đánh giá 92 việc làm 9 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Brand Manager/ Product Manager acts as an overall champion for assigned brands, ensuring alignment with the company’s objectives and strategy. Responsible for managing the entire product line life cycle from strategic planning to tactical activities. This includes developing new products and line extensions, defining brand vision, creating strategic plans, developing marketing plans, managing budgets, and working closely with internal and external parties to achieve goals.

  • Work with the OTC Marketing Director to determine long-term directions and strategies for assigned brands.
  • Define brand vision, positioning statements, and create strategies to support the vision.
  • Develop strong marketing plans to achieve sales, profit, and marketing objectives.
  • Execute marketing programs flawlessly and timely; monitor and evaluate program results against planned objectives, and recommend and implement contingency plans as needed.
  • Develop advertising, media, and project briefs; work closely with agencies to create and improve advertising campaigns and marketing communications.
  • Maintain in-depth knowledge of key business data and apply an understanding of relevant internal and external data trends to the planning process.
  • Manage and monitor the brand’s P&L and A&P budget to prevent over/under spending; understand how brand profitability impacts category and total company portfolio, and provide input and recommendations for brand productivity and P&L improvements.
  • Lead and manage new product development, working closely with key enablers to ensure timely and feasible product launches.
  • Collaborate with Market & Customer Intelligence (MCI) to conduct market research for product development, specify necessary research, and visit customers and consumers to determine needs and desires.
  • Work closely with Demand Planners to develop product forecasts and monitor inventory and supply levels to ensure forecast accuracy; negotiate and align forecast targets with Trade Marketing.
  • Establish and build strong relationships with key opinion leaders, medical associations, and target customers across relevant therapeutic sectors.
  • Plan and conduct Continuing Medical Education (CME) Programs.
  • Provide sales teams and medical representatives with necessary support, including promotional materials and product training.
  • Develop promotional and communication materials that comply with regulatory, legal, and medical guidelines.
  • Conduct regular field visits to understand the current business state and generate new insights for strategies and programs to achieve company goals.

Yêu Cầu Công Việc

Professional Background

  • Degree in Phamarcy, Business or Marketing with at least 4-5 years relevant work experience in Marketing and Product Management capacity.

Competency Requirements

  • Strong foresight and forward planning.
  • Organizational skills with the ability to multi-task.
  • Results-oriented with determination to get things done.
  • Ability to translate insights into actionable strategies.
  • Strong potential in strategy development and leadership.
  • Proven track record in product marketing within the pharmaceutical sector.
  • Detail-oriented with strong project management, analytical, problem-solving, communication, and interpersonal skills.
  • Proficient in Windows-based software.
  • Fluent in spoken and written English.
  • Willingness and ability to occasionally travel.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lầu 5, Tòa nhà Bảo Việt, 233 Đồng Khởi, P. Bến Nghé, Quận 1, TP. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Sứ mệnh: Edutalk với sứ mệnh phát triển giáo dục nước nhà vươn tầm với các nền giáo dục tiên tiến nhất trên thế giới, “Phổ cập tri thức và ngoại ngữ cho thế hệ trẻ Việt Nam, góp phần thúc đẩy thế hệ trẻ tiếp xúc với tri thức và tinh hoa của thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng đá
  • Bóng chuyền
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Đánh Giá Và Phát Triển Giáo Dục Edutalk thành lập vào ngày 20/10/2016, tiền thân là một dự án start-up lĩnh vực công nghệ giáo dục (S-tech), Edutalk đã từng bước hoàn thiện và phát triển để hướng tới mục tiêu 5 năm “Kết nối 15 triệu học sinh, sinh viên Việt Nam tìm được giảng viên và môi trường học tập tốt nhất”.

Mission

  • Định hướng phát triển thành một tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
  • Giáo dục, đào tạo giúp mọi người tự lãnh đạo tạo dựng nhân hiệu, đam mê khai sáng tiềm năng, khẳng định tài năng, giàu sang vinh quang, hạnh phúc thành đạt 
  • Đối với Xã hội: Dẫn dắt các doanh nghiệp giáo dục hướng về một nền giáo dục đại cách mạng.
  • Đối với Khách hàng: Khách quan, dễ dàng, đồng hành và bảo vệ.
  • Đối với Đồng đội: Đưa anh em đến với thành công và hạnh phúc.
  • Nói được, Làm được.
  •  Nhiệt tình hết mình.
  • Kiên trì đến cùng.

lk mơ cùng một giấc mơ, cùng nhau vươn ra đ

 

ại dương rộng lớn, cùng nhau đối mặt với nhiều thử thách, giông bão, cùng nhau vượt qua tất cả, cùng nhau “chạm tới thành công và hạnh phúc”


Review Edutalk

3.2
6 review

02/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường tệ hại, toxic thiếu chuyên nghiệp, không công nhận sự cố gắng của nhân viên (RV)

09/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc không tốt, những quy định kì lạ, tốn công sức, không nên vào làm (RV)

08/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

ép KPI, sếp luôn đúng, đào tạo 2 khóa học onl, môi trường thiếu chuyên nghiệp (RV)

Những nghề phổ biến tại Edutalk

Bạn làm việc tại Edutalk? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Edutalk

Edutalk

Click để đánh giá