- Operational monitoring: play the key role in tracking and monitoring KPI, identify any issues or bottlenecks and take appropriate actions to resolve them.
- Process improvement: work on building and optimizing operational processes to improve efficiency and productivity. This involves tracking and analyzing data, conducting time studies, identifying areas for improvement, and going along with the Operations team to implement process changes or automation solutions.
- Training and development: help train and develop employees in various operational tasks: equipment operation, sorting techniques, layouts, formula, material, usage and guidance, safety protocols and quality control.
- Troubleshooting and issue resolution: collaborate with Operation team, technician, expert and business supporting team to investigate the root cause and identify solutions, and implement corrective actions
- Data analysis and Reporting: collect and analyze operational data, visualize the reports, provide insights and make data-driven recommendations.
- Coordination and Communication: act as a liaison between different functions within Sorting centers and SPX, ensuring information and compliance are well-understood and aligned
- Equipment planning and supply: create monthly, quarterly and yearly plan of tools, equipment, materials and stationery; continuously measure and monitor the quota, fulfill the needs of the operation team and save cost.
- In charge of reconciliation and loss control.
- Handle projects or ad-hoc tasks as assigned by the upper management.
- Location: Cu Chi, Binh Duong
- Having at least 2 years of experience in logistic operations or equivalent
- Strong leadership skills and at least 2 years of experience in managing a team
- Good at communication (verbal, written and presentation) and problem solving
- Good at analytical skills and technical skills (familiarity with computer systems, tracking software, and sorting equipment)
- Having growth mindset and good at change management
- Shift working base (if required)
Công ty cổ phần VINPEARL là thương hiệu dịch vụ du lịch - nghỉ dưỡng - giải trí lớn nhất Việt Nam. Vinpearl sở hữu chuỗi thương hiệu khách sạn, resort, spa cùng trung tâm hội nghị, ẩm thực và sân golf đẳng cấp 5 sao và các khu vui chơi giải trí theo tiêu chuẩn quốc tế tọa lạc tại những danh thắng du lịch nổi tiếng nhất của Việt Nam. Với 18 năm không ngừng phát triển, 45 cơ sở thuộc thương hiệu Vinpearl đang có mặt tại 17 tỉnh thành trên toàn quốc với công suất phòng trên 18.500 phòng khách sạn và biệt thự, 3 công viên chủ đề và 2 khu vui chơi giải trí, 2 công viên bảo tồn và chăm sóc động vật bán hoang dã, 4 sân golf, dự kiến tiếp tục mở rộng quy mô trên Việt Nam và trên thế giới trong thời gian tới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
- Vinpear là thương hiệu khách sạn hàng đầu Việt Nam với sự kết hợp đa dạng giữa các khu nghỉ dưỡng sang trọng và gia đình, trung tâm hội nghị, nhà hàng và spa tại các điểm đến hàng đầu Việt Nam. Vinpear là công ty tiên phong trong ngành du lịch Việt Nam kể từ khi thành lập năm 2003, với 3 tổ hợp điểm đến, là tổ hợp điểm đến đầu tiên tại Việt Nam. Chúng tôi chuẩn bị sẵn sàng để đưa khách hàng của mình tham gia những hành trình đáng nhớ và được cá nhân hóa độc đáo.
Review Vinpearl
Lợi ích tốt, không cân bằng công việc và cuộc sống, áp lực công việc cao (ID)
Kỷ luật cao, học được nhiều kiến thức, đãi ngộ tốt, môi trường văn minh, áp lực công việc cao (ID)
Trừ lương nặng, mất quyền con người (RV)