Việc làm Vimexcom

Cập nhật 21/11/2024 22:50
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Xuất Nhập Khẩu Và Phân Phối Việt Nhật
Assistant Food and Beverage Manager
Vimexcom
27 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

MAINTAINING GUEST SERVICES
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc.
• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
• Keeps Reservations team focused on the critical components of operations to drive guest satisfaction and the desired financial results.
MANAGING PROJECTS AND POLICIES
• Ensures compliance with all related policies, standards and procedures.
• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and support the Peer Review Process.
MANAGING AND CONDUCTING HUMAN RESOURCE ACTIVITIES
• Identifies the developmental needs of others and coaching, mentoring, or otherwise helping others to improve their knowledge or skills.
• Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.
• Establishes challenging, realistic and obtainable goals to guide operation and performance.
• Solicits employee feedback, utilizes an “open door” policy, and reviews employee satisfaction results to identify and address employee problems or concerns.
ADDITIONAL RESPONSIBILITIES
• Provides information to supervisors, co-workers, and subordinates by telephone, in written form, e-mail, or in person.
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Informs and/or updates the executives, the peers and the subordinates on relevant information in a timely manner.

Quyền lợi được hưởng

  • Accommodation provided
  • Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
  • Offered uniform and laundry service for uniform.
  • Joined in the associate activities.
  • Joined in the Hotel’s training and development programs.
  • Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
  • Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
  • 5 working days/week - 2 days off/week.
  • Offered annual allowance of transportation for home leave.
  • Offered 12 vacation days/year.
  • Comply with Government Public Holidays.
  • Others to be discussed during interview

Yêu cầu công việc

  • Higher Diploma or Bachelor Degree from university/college in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration or related major;
  • Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
  • Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
  • Strong leadership and management skills
  • Good technical and business acumen

Yêu cầu hồ sơ

For further information, please contact us 0773401833 Zalo only
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Thông Đạt, Xã Liệp Tuyết, Huyện Quốc Oai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công Ty CP XNK và Phân Phối Việt Nhật được thành lập năm 2015. Với ngành nghề kinh doanh và hoạt động chính :

  •  Xuất Nhập Khẩu các mặt hàng tiêu dùng, gia dụng
  •  Phân Phối các sản phẩm hóa mỹ phẩm, mỹ phẩm, hàng tiêu dùng, hàng gia dụng
  •  Xuất khẩu hàng thủ công mỹ nghệ.
  •  Kinh doanh nhà hàng, khách sạn, phụ tùng oto xe máy.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của pháp luật và công ty;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Dã ngoại

Lịch sử thành lập

  • Công Ty CP XNK và Phân Phối Việt Nhật được thành lập năm 2015.

Mission

  • Vimexcom ra đời chỉ với 1 mong muốn duy nhất đó là mang các sản phẩm gia dụng, hóa phẩm Hàng Nội địa Nhật Bản với giá cả và chất lượng dịch vụ tốt nhất đến người tiêu dùng Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Vimexcom

Bạn làm việc tại Vimexcom? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vimexcom

Vimexcom

Click để đánh giá