Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Establish tax management and standardize procedures to ensure proper dissemination of information and tax compliance among all companies (Wanek and affiliated companies)
- Work with external parties - government and consultants to get the correct tax information and set out guidelines for tax compliance
- Provide tax planning and reviewing various tax returns, ensure correctness and timely submission.
- Study & analyze each subsidiaries' taxable transactions to provide excellent planning, consulting and expertise
- Check and diagnoses tax compliance of all subsidiaries periodically to prevent from significant tax issue risk
- Support to resolve issues faced by Departments in order to comply with Tax regulations.
- Update new significant changes in tax regulations to Board of Management and Departments.
- Act as conduit with Customs department and support for any related tax issues
- Prepare transfer pricing report, co-ordinate with internal and external parties for the report and be at the forefront of cross-border best practice and compliance
Yêu Cầu Công Việc
Technical requirement
- University graduate in Accounting/ Finance, Economic and other relevant disciplines with more than 4 years of tax or audit experience
- Good logical thinking, ability to work big numerical data, and be able to analyze/understand the underlying issues;
- Demonstrate the ability to present idea effectively in both verbal and writing;
- Work well upstream and downstream, able to network positively
- Good command in English, writing and reading is the must;
- Big 4 or tax consulting background is generally preferred
Skills and Abilities
- Honesty, integrity, reliable and dependable, hard working, perseverance, detailed and thorough
- Numerate, analytical, logical and follow-through skills
- Ability to communicate with all organizational levels
- Strong people skills, able to enforce policies and procedures but manage conflicts & confrontation
- Skilled in prioritizing multiple directives within changing work demands, multi-tasking
- Skilled in problem solving
- Skilled in Excel and common office software applications
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Đầu tư phát triển đô thị và khu công nghiệp Chính thức hoạt động theo mô hình công ty cổ phần từ năm 2011
Bằng tinh thần đoàn kết, tập thể ban lãnh đạo và cán bộ công nhân viên công đã từng bước khắc phục khó khăn, xây dựng công ty ngày càng lớn mạnh.
Công ty cũng dần dần mở rộng các hoạt động kinh doanh, hướng tới mục tiêu phát triển đa ngành nghề, với các lĩnh vực hoạt động chính đầu tư dự án bất động sản, thủy điện, kinh doanh xây lắp, đầu tư tài chính, sản xuất - kinh doanh điện và sản xuất vật liệu xây dựng…
Với đội ngũ gần 1000 cán bộ, kỹ sư, chuyên gia, công nhân viên dày dạn kinh nghiệm và đang thực hiện nhiều công trình, dự án như: Dự án khu văn phòng, dịch vụ công cộng và nhà ở bán - Trung Văn, Dự án khu văn phòng, nhà ở bán - Phú Diễn, Dự án nhà ở tái định cư NOCT – Cầu Diễn, Dự án nhà ở xã hội - Phú Diễn, Dự án thuỷ điện Nậm Pung, Dự án thuỷ điện Tà Lơi 3, Dự án thuỷ điện Tà Lơi 2, Dự án thủy điện Cẩm Thủy, Dự án Tổ hợp Y tế Phương Đông...
công ty đã đạt được nhiều thành tích trong lĩnh vực đầu tư xây dựng như Bằng khen của Bộ Xây dựng; Cúp vàng sản phẩm ưu tú hội nhập WTO 2009,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
- Chuyên cung cấp các dòng sản phẩm chăm sóc tóc chuyên nghiệp