Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
The Impact you will generate:
● You will lead efforts in customer retention, improve customer satisfaction, and drive upselling and cross-selling initiatives.
● Responsible for relationships with assigned clients, you will provide strategic guidance to help them achieve their goals.
● Your expertise will enable you to identify technical barriers and propose appropriate solutions using CDP 365.
● As a liaison between customers and internal teams, you will advocate for customer needs.
● You will serve as the primary point of contact for accounts, nurturing their growth and driving strong executive relationships while collaborating cross-functionally to achieve optimal performance.
● Digging into problems, you will devise sustainable solutions and emphasize Growth, Engagement and Integration.
● Working closely with internal account teams, you will minimize renewal risk, uncover expansion opportunities, and build strategies to improve customer adoption.
● In addition, you will advise brands on how to leverage diverse direct marketing channels for personalized interactions at scale.
● Careful monitoring and proactive management of your accounts will ensure enhanced ROI and comprehensive support throughout the customer lifecycle.
Yêu Cầu Công Việc
What do we look for?
● Business savvy approach with consultative, problem solving, and issue resolution skills and works calmly under pressure.
● Detail-oriented and analytical Marketing mindset is Required.
● Measuring and analyzing performance of the accounts for challenges and opportunities to improve overall client experience.
● Self-motivated, Self-starter and strategic mind-set, quick learner, a true partner and a concierge for our clients who can go out of his/her way to meet their KPIs.
● 1+ years’ experience in a Client Success/Growth Marketing role.
● Ensuring the retention of the clients on a year-to-year basis and strategizing a growth path by influencing clients with potential up-selling and cross-selling across various departments and subsidiaries.
● Continuous learning about the emerging digital industry (Communication Channels & Marketing Automation) to service and consult top notch clients from several sectors - E-com, Retail, FnB, Classifieds, Travel etc.
What’s in it for you?
● Immense growth, continuous learning and consult the variant Business Domain.
● Opportunity to explore your entrepreneurial mindset
● Open culture where your creative bug gets activated.
If this sounds like a company you would like to be a part of, and a role you would thrive in, please don’t hold back from applying! We need your unique perspective for our continued innovation and success!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Vietravel là doanh nghiệp lữ hành uy tín đứng đầu tại Việt Nam (theo kết quả khảo sát và công bố của Vietnam Report 2017, 2018, 2019, 2020), mà còn vinh dự nhận nhiều giải thưởng cao quý được Đảng và Chính phủ trao tặng.
Vietravel cũng đã từng bước ghi danh trên bản đồ du lịch Châu Á và thế giới với hàng trăm giải thưởng từ các tổ chức quốc tế uy tín. Điển hình là các giải thưởng TTG Travel Awards (từ năm 2011 đến năm 2018); 8 năm liên tiếp đạt giải thưởng Du lịch thế giới – World Travel Awards (từ năm 2013 đến năm 2020).
Review VIETRAVEL
Lương ok so với mặt bằng chung ngành du lịch, chế độ đãi ngộ tốt, môi trường làm việc chuyên nghiệp, quy trình chặt chẽ. Lương cao hay thấp phụ thuộc vào trình độ và thái độ của bạn, không rõ ràng tuy nhiên chẳng ai thắc mắc. Vì từng thuộc nhà nước nên quy trình làm việc đôi khi rườm rà
Lương tương đối so với mặt bằng chung, thưởng hằng năm đầy đủ... 13, 14, 15. Không có OT nên không phàn nàn gì. Làm hết giờ thì về.(rv)
Lương ok so với mặt bằng chung ngành du lịch, chế độ đãi ngộ tốt, môi trường làm việc chuyên nghiệp, quy trình chặt chẽ. Đồng nghiệp lành tính không nói xấu nhau(rv)