United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia,Thailand and Vietnam as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About The Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Job Responsibilities
Accountabilities
Research and Insights
- Monitor research and insights gleaned through Net Promoter Score, Complaints trends to identify trends and ensure customer loyalty and achieve NPS targets.
- Provide insights and in-depth research analysis to stakeholder group to capitalize on or rectify themes
- Manage BU NPS surveys, monitor daily alerts and provide monthly performance reports to stakeholders
- Ongoing monitoring of competitor and market trends to drive innovation and continual improvement.
- Proactively lead the identification of customer experience enhancements and process simplification to deliver seamless, improved customer experiences.
- Engage key stakeholders on complaint trends to drive process changes and a culture of continuous improvements.
- Support on monthly key metrics report to Customer Advocacy team, ad-hoc reports, as assigned.
- Follow-up with Complaint Handling team and relevant business to track the status and completion timeline of any opportunity improvements identified.
- 3+ years in customer experience or related discipline.
- Ability to effectively collaborate with own team, internal stakeholders, suppliers and key stakeholders to deliver the task outcomes
- Strong communication skills in English and Vietnamese
- Creativity, initiative and drive: an advocate for innovative thinking, cultural development, with a results mindset
- Ability to think independently, analytically and logically
- Ability to adapt to change in a fast-paced environment.
UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.
Apply now and make a difference.
Ra đời từ năm 2009, Kids Plaza đã xây dựng hệ thống 104 cửa hàng trên toàn quốc, cung cấp hơn 10 ngàn sản phẩm thông minh, tiện ích, được thế giới chứng nhận an toàn cho trẻ nhỏ, giúp bé yêu phát triển toàn diện và khỏe mạnh. Kids Plaza trở thành người bạn đồng hành đáng tin cậy của hàng triệu bà mẹ trẻ năng động trên khắp Việt Nam.Kids Plaza – nơi hội tụ của các bà mẹ hiện đại với phương châm “AN TOÀN CHO BÉ. GIÁ RẺ CHO MẸ”. Không cần biết hết những kiến thức thông thái, mẹ vẫn có thể chăm bé giống như một chuyên gia bởi Kids Plaza đã lựa chọn sẵn tất cả những sản phẩm AN TOÀN, CHẤT LƯỢNG THƯỢNG HẠNG VỚI GIÁ KHÔNG THỂ RẺ HƠN!
Những yếu tố tạo nên thành công của Kids Plaza ngày hôm nay
1. Nhân sự:Những bà mẹ trẻ hiện đại mới lần đầu làm mẹ, hay những bà mẹ chưa có nhiều kỹ năng chăm con rất cần sự tư vấn. Chúng tôi chính là những người bạn đồng hành tuyệt vời của mẹ.Kids Plaza luôn chú trọng đào tạo nhân sự về chuyên môn, nghiệp vụ, chế độ đãi ngộ thỏa đáng, xây dựng một lực lượng nhân sự trẻ trung, vui vẻ, sáng tạo, dám chấp nhận thử thách. Chúng tôi đã và đang cùng nhau tạo ra một môi trường làm việc đáng mơ ước.
2. Sản phẩm SIÊU CHẤT LƯỢNG - GIÁ RẺ:Kinh doanh có đạo đức chính là vấn đề sống còn của Kids Plaza. Khắt khe từ khâu lựa chọn sản phẩm trước khi đưa tới tay người tiêu dùng, chúng tôi đi tới từng cơ sở sản xuất, kiểm tra tận tay từng sản phẩm mẫu, kiểm duyệt về nguồn gốc xuất xứ, có chứng nhận an toàn từ các cơ quan chức năng trước khi nhập về bày bán tại hệ thống. Mục tiêu cao cả của Kids Plaza là tạo nên tương lai tốt đẹp cho tất cả trẻ em Việt Nam.Chúng tôi không ngừng tìm kiếm những sản phẩm SIÊU CHẤT LƯỢNG, sánh ngang các thương hiệu cao cấp trên thế giới với mức GIÁ KHÔNG THỂ RẺ HƠN giúp các bố mẹ tiết kiệm tối đa chi phí.Kids Plaza còn là đơn vị nhập khẩu chính thức và phân phối độc quyền các thương hiệu nổi tiếng, giá rẻ như xe đẩy Joie chuẩn Hoàng gia Anh, bình sữa Mamachi số 1 Hàn Quốc…
3. Dịch vụ tuyệt hảo từ chúng tôi:Kids Plaza luôn mong muốn mang tới quý khách sự hài lòng tuyệt đối bởi chất lượng sản phẩm vượt trội và những dịch vụ ưu việt. Dịch vụ khách hàng tuyệt hảo mang đẳng cấp 4 sao chắc chắn sẽ chinh phục cả những khách hàng khó tính nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Nhân viên được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Các cuộc vui chơi dã ngoại
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
- Ra đời từ năm 2009, Kids Plaza đã xây dựng hệ thống 104 cửa hàng trên toàn quốc, cung cấp hơn 10 ngàn sản phẩm thông minh, tiện ích, được thế giới chứng nhận an toàn cho trẻ nhỏ, giúp bé yêu phát triển toàn diện và khỏe mạnh. Kids Plaza trở thành người bạn đồng hành đáng tin cậy của hàng triệu bà mẹ trẻ năng động trên khắp Việt Nam.
Mission
- Kids Plaza – nơi hội tụ của các bà mẹ hiện đại với phương châm “AN TOÀN CHO BÉ. GIÁ RẺ CHO MẸ”. Không cần biết hết những kiến thức thông thái, mẹ vẫn có thể chăm bé giống như một chuyên gia bởi Kids Plaza đã lựa chọn sẵn tất cả những sản phẩm AN TOÀN, CHẤT LƯỢNG THƯỢNG HẠNG VỚI GIÁ KHÔNG THỂ RẺ HƠN!