Mô tả công việc
Troubleshoot issues arising from Microsoft Windows, Microsoft Office and other software standards addressed in company IT policy
Set up, maintain, support and troubleshoot
Handle all POS requests and procedures
Set up, maintain, support and troubleshoot these at stores
Compile and submit monthly planning for maintenance, upgrade, replacement of old devices which are potentially broken
Others
Quyền lợi được hưởng
• Train and mentor front-of-house staff to deliver exceptional service.
• Monitor food quality, presentation, and adherence to company standards.
• Handle customer inquiries, complaints, and feedback.
• Collaborate with the culinary team to maintain high-quality food and beverage offerings.
• Ensure compliance with health and safety regulations.
• Foster a positive work environment.
Yêu cầu công việc
Core values: respect, humility, integrity, responsibility, focus, goodness
Diploma in computer science or information technology
IT background and POS knowledge is required
At least 3 years experience in similar capacity
Able to work outside standard office hours
Highly motivated, can work independent
Can work under pressure and flexibility
Yêu cầu hồ sơ
Submit CV:
19 Lê Thánh Tôn, Quận 1
Send your resume by Hoteljob.vn
If you have any questions or concerns, please contact 028 3822 6838 (HR Department)
Hưng Việt Group là chuỗi Công ty sản xuất, Kinh doanh các mặt hàng gia vị. Nắm bắt được tình hình thị trường và nhu cầu sử dụng ngày càng đa dạng của Người tiêu dùng, Hưng Việt Group đã tạo nên một hệ sinh thái khép kín từ khâu chuẩn bị nguyên liệu, Nghiên cứu công nghệ, phát triển sản phẩm, sản xuất chế biến,... cho đến việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Với sứ mệnh là Nâng tầm gia vị Việt, Hưng Việt luôn không ngừng nghiên cứu, sáng tạo để đưa ra được sản phẩm vừa phục vụ được nhu cầu hiện đại - hợp vệ sinh, mà vẫn không thể thiếu nét "truyền thống" hương vị "đặc trưng" trong nền ẩm thực Miền Nam.