Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Charity Assistant (Tiếng Anh Hoặc Tiếng Trung)
HƯNG VIỆT GROUP
41 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
06/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
- Manage and maintain executive schedules, including appointments, meetings, and travel arrangements.
- Answer and direct phone calls, and respond to emails in a professional manner.
- Prepare and edit correspondence, reports, and presentations.
- Maintain filing systems, both electronic and paper-based.
- Assist in the preparation of meeting agendas and take minutes during meetings.
- Coordinate office supplies and inventory management.
- Support various departments with administrative tasks as needed.
- Ensure office operations run smoothly and efficiently.
- Handle confidential information with discretion.
- Answer and direct phone calls, and respond to emails in a professional manner.
- Prepare and edit correspondence, reports, and presentations.
- Maintain filing systems, both electronic and paper-based.
- Assist in the preparation of meeting agendas and take minutes during meetings.
- Coordinate office supplies and inventory management.
- Support various departments with administrative tasks as needed.
- Ensure office operations run smoothly and efficiently.
- Handle confidential information with discretion.
Yêu cầu công việc
- Proficiency in English or Chinese.
- Bachelor's degree or equivalent; additional qualifications in office administration are a plus.
- Proven experience as an administrative assistant or in a related field.
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Strong organizational skills and attention to detail.
- Excellent verbal and written communication skills.
- Ability to multitask and prioritize tasks effectively.
- Strong problem-solving skills and a proactive approach to work.
- Bachelor's degree or equivalent; additional qualifications in office administration are a plus.
- Proven experience as an administrative assistant or in a related field.
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Strong organizational skills and attention to detail.
- Excellent verbal and written communication skills.
- Ability to multitask and prioritize tasks effectively.
- Strong problem-solving skills and a proactive approach to work.
Quyền lợi được hưởng
Enjoy leave, holidays, filial piety, weddings, birthdays and participate in group activities, and participate in travel programs according to the Company's regulations.
Full access to a comprehensive package of health insurance, social security, and other company-provided benefits in accordance with company policies.
Opportunities for promotion.
Full access to a comprehensive package of health insurance, social security, and other company-provided benefits in accordance with company policies.
Opportunities for promotion.
Khu vực
HƯNG VIỆT GROUP
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
704 Nguyễn Kiệm, Phường 4, Quận Phú Nhuận, TP.Hồ Chí Minh
Hưng Việt Group là chuỗi Công ty sản xuất, Kinh doanh các mặt hàng gia vị. Nắm bắt được tình hình thị trường và nhu cầu sử dụng ngày càng đa dạng của Người tiêu dùng, Hưng Việt Group đã tạo nên một hệ sinh thái khép kín từ khâu chuẩn bị nguyên liệu, Nghiên cứu công nghệ, phát triển sản phẩm, sản xuất chế biến,... cho đến việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Với sứ mệnh là Nâng tầm gia vị Việt, Hưng Việt luôn không ngừng nghiên cứu, sáng tạo để đưa ra được sản phẩm vừa phục vụ được nhu cầu hiện đại - hợp vệ sinh, mà vẫn không thể thiếu nét "truyền thống" hương vị "đặc trưng" trong nền ẩm thực Miền Nam.
Những nghề phổ biến tại HƯNG VIỆT GROUP
Bạn làm việc tại HƯNG VIỆT GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
HƯNG VIỆT GROUP
Click để đánh giá