This role is managing the performance of the Premium Collection team in alignment with approved policies, guidelines, and objectives. The goal is to serve customers effectively and efficiently.
Job Responsibilities
Ensuring excellent customer service throughout the policy lifecycle. This contributes to customer retention, higher paid rates, increased customer satisfaction, attracting new customers, and enhancing the company’s image and brand.
Key Responsibilities
- Processing: Ensure that customer payments are processed accurately according to the Premium Collection Manual and Guidelines. Maximize team performance to achieve business-as-usual KPIs and objectives.
- Complaint Resolution: Collaborate to swiftly and effectively address customer complaints related to operational issues.
- Operating Manual Updates: Keep the Operating Manual up-to-date and communicate changes effectively to relevant parties. Ensure quality control, risk management, and compliance.
- Collaboration: Coordinate with other teams in Operations and various departments across the company to solve problems effectively.
- Process Transformation: Drive process improvements to enhance operational efficiency. Understand and effectively utilize resources of our large-scale service network, provided by internal systems, departments, policies, and procedures. Team Development: Foster team growth, improve productivity, and maintain high-quality standards.
This Role Is
- To drive Premium Collection performance, ensure the team operates smoothly to achieve business objectives.
- To effectively collaborate with other sections to ensure timely project implementation and the attainment of expected results.
Qualifications / Bằng Cấp
- University Graduate in Finance, Banking, Insurance. Having MBA is a strong advantage.
- Minimum 8-year experience in Life Insurance, Banking or Financial services sector including 5 years in management.
- Knowledge: Management, Life Insurance, Project Management, in-depth knowledge of local and national government, Office computer
- Skills: Problem solving, judgment, communication, crisis & conflict management, decision making, analytical thinking, adaptability, customer oriented, negotiation, presentation, project management and process improvement.
- Leadership: Strong leadership capabilities including strategic & commercial acumen, execution excellence, leading innovation and change, integrity, customer centricity, collaborative teamwork, and talent development; proven ability to set targets, and motivate teams to deliver goals in a high performing culture.
CÔNG TY CP XÂY DỰNG SCG được thành lập vào ngày 17/04/2019 theo giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp số 0108704763, đăng ký lần đầu ngày 17/04/2019 với 5 cổ đông sáng lập, vốn điều lệ ban đầu là 100 tỷ đồng với hoạt động kinh doanh chính trong lĩnh vực thi công xây dựng. Sau hơn 1 năm hoạt động, SCG đã tăng vốn từ 100 tỷ đồng lên 500 tỷ đồng, nâng cao năng lực tài chính của Công ty trong hoạt động thi công xây dựng trong bối cảnh thi công đồng loạt nhiều dự án được khách hàng tin tưởng giao thầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building ngoài trời
- Annual trips, barbecues, …
- Du lịch hàng năm 1 năm/lần
Lịch sử thành lập
- Ngày 17/04/2019, SCG được thành lập với 05 cổ đông sáng lập, vốn điều lệ 100 tỷ đồng. Tăng vốn điều lệ thành 1,000 tỷ đồng. Thực hiện điều chỉnh vốn điều lệ thành 100 tỷ đồng do thay đổi cơ cấu cổ đông sáng lập.
- Ngày 12/01/2020, được Chủ thầu tin tưởng giao làm tổng thầu Dự án Empire với quy mô rất lớn, tổng giá trị khoảng 5,000 tỷ đồng. Thông qua phát hành thêm cổ phần cho cổ đông hiện hữu, tăng vốn điều lệ lên 500 tỷ đồng.
- Ngày 12/04/2021, ngày giao dịch đầu tiên trên UPCoM với giá 20,600 đ/CP. Ngày hủy đăng ký giao dịch trên UPCoM để niêm yết trên HNX . Ngày giao dịch đầu tiên trên HNX với giá 58,100đ/CP.
Mission
Trở thành tập đoàn Đầu tư - Xây dựng hùng mạnh, tầm cỡ khu vực Đông Nam Á và tiến tới toàn châu Á. Xây dựng và đóng góp nhiều nhất cho cộng đồng, xã hội và đất nước. Tạo ra giá trị cho cổ đông và Nhà đầu tư một cách bền vững.
Review CÔNG TY XÂY DỰNG SCG
Quản lý kém, chế độ chính sách nhân viên được, thưởng tết thấp, nợ lượng lâu (RV)