Mô tả công việc
Responsible for transportation arrangements and room bookings for customers.
Greet and meet customers.
Liaison with VIP Services Team to facilitate and ensure a remarkable visit for The Grand VIP customers.
Explain and assist with customers programs and settlement of accounts in an efficient manner.
Meets the attendance guidelines of the job and adheres to the regulatory, departmental and company policies.
Always present oneself as a credit to The Grand Ho Tram and assists others to do the same.
Performs other job-related duties.
Quyền lợi được hưởng
- Training & Development
- Meals
- Shuttle bus
- Insurance
- Uniform
Yêu cầu công việc
Must have a track record of excellent customer service, a great work ethic, and a desire to help The Grand Ho Tram casino guests to have the best experience possible.
Diploma degree is required or above.
Fluent in Korean language, English is a plus.
Ability to operate computer and MS office.
Must possess excellent customer service skills, interpersonal skills and communication skills.
Must possess a well-groomed appearance.
Must be able to get along with co-workers as a team.
Must be able to work flexible hours including some weekends and holidays.
Yêu cầu hồ sơ
- Nộp hồ sơ về cổng 3 của The Grand Ho Tram hoặc liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Submit Resume via Hoteljob
For any job inquiry, please contact Recruitment Department:+84 254 378 8132
Hotline: 0913 339 773
Address: Phuoc Thuan, Xuyen Moc, Ba Ria - Vung Tau, Viet Nam
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.