Mô tả công việc
- Handle high volume call and test message
- Provide accurate, valid and comprehensive information
- Follow communication procedures, guidelines, and policies
- Manage complaints, provide proper solutions and options within the time limits; follow up to secure resolution
- Go the extra mile to engage customers
Yêu cầu công việc
• College degree or above
• Fluency in english
• Minimum 1 year experience in customer service
• Working hours: From 8:00 p.m. to 5:00 a.m
• High level of honesty and integrity; Proactive and meticulous; A sense of
responsibility and team work spirit
• Ability to work under pressure, strong communication skills and exceed
beyond expectation
• Passionate for customer service industry and can accept to work under
different work shifts
Quyền lợi được hưởng
• Salary: From 15.000.000 VND – 18.000.000 VND
• Equipments provided
• Team building activities
• Allowance: Public Holiday, Birthday
• Social health insurance
• Paid Annual leave
Bệnh viện Gia An 115 là mô hình hợp tác công tư (PPP) đầu tiên giữa Bệnh viện Nhân dân 115 và Bệnh viện Gia An 115 được Ủy Ban Nhân Dân Thành phố Hồ Chí Minh phê duyệt. Với mô hình hợp tác này, Tập đoàn Hoa Lâm và Bệnh viện Nhân dân 115 sẽ trở thành đối tác lâu dài của nhau trong lĩnh vực y tế, đảm bảo nguồn nhân lực y tế chất lượng cao cho Bệnh viện Gia An 115 đồng thời giúp giảm quá tải cho Bệnh viện Nhân dân 115 và các bệnh viện công tại thành phố Hồ Chí Minh theo đúng chủ trương xã hội hóa y tế của Nhà Nước.