Việc làm Bệnh Viện Gia An 115

Cập nhật 26/09/2024 17:44
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Bệnh Viện Gia An 115
Receptionist cum Admin Executive
Bệnh Viện Gia An 115
79 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Long An
Mô tả Công việc
BENEFITS:​
Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
Có Shuttle Bus đưa đón từ Bình Dương - HCM đến Long An
YOUR JOBS:
Admin tasks:
Coordinate with Accounting in payment process for suppliers, vendors.
Assist in Office Manager
Order and manage office supplies such as name-cards, stationaries, accessories, etc.
Follow up and manage office property maintenance
Assist in the coordination of ad-hoc company functions/events
Manage meeting room bookings from other departments, and make sure rooms are tidy and well-prepared for all meetings.
Provide admin support to the team and departments
Assist in any ad-hoc duties, projects and activities as and when required
Front Office
Front desk support, (i.e. phone, voice-mail, fax, e-mail)
Receive and greet all visitors in a professional and warm manner
Ensure all mail and/or deliveries are received and distributed in a timely manner
Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
Có Shuttle Bus đưa đón từ Bình Dương - HCM đến Long An
Coordinate with Accounting in payment process for suppliers, vendors.
Assist in Office Manager
Order and manage office supplies such as name-cards, stationaries, accessories, etc.
Follow up and manage office property maintenance
Assist in the coordination of ad-hoc company functions/events
Manage meeting room bookings from other departments, and make sure rooms are tidy and well-prepared for all meetings.
Provide admin support to the team and departments
Assist in any ad-hoc duties, projects and activities as and when required
Front desk support, (i.e. phone, voice-mail, fax, e-mail)
Receive and greet all visitors in a professional and warm manner
Ensure all mail and/or deliveries are received and distributed in a timely mannerYêu Cầu Công Việc
University/College Degree
Min 1-2 years relevant experience in a similar role
Fluent in English communication
Pleasant personalities, good professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service
Good written and verbal communication and interpersonal skills, mature with an attention to detail is preferred.
Good understanding and knowledge in document control and management
Pro-active and highly resourceful
Abilities to multi-task and work independently
Proficient in MS Word, Excel and Powerpoint applications is highly preferredLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Bệnh Viện Gia An 115
Bệnh Viện Gia An 115 Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 5, Đường số 17A, KP1, P. Bình Trị Đông B

Bệnh viện Gia An 115 là mô hình hợp tác công tư (PPP) đầu tiên giữa Bệnh viện Nhân dân 115 và Bệnh viện Gia An 115 được Ủy Ban Nhân Dân Thành phố Hồ Chí Minh phê duyệt. Với mô hình hợp tác này, Tập đoàn Hoa Lâm và Bệnh viện Nhân dân 115 sẽ trở thành đối tác lâu dài của nhau trong lĩnh vực y tế, đảm bảo nguồn nhân lực y tế chất lượng cao cho Bệnh viện Gia An 115 đồng thời giúp giảm quá tải cho Bệnh viện Nhân dân 115 và các bệnh viện công tại thành phố Hồ Chí Minh theo đúng chủ trương xã hội hóa y tế của Nhà Nước.

Những nghề phổ biến tại Bệnh Viện Gia An 115

Bạn làm việc tại Bệnh Viện Gia An 115? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bệnh Viện Gia An 115

Bệnh Viện Gia An 115

Click để đánh giá