Việc làm Cà Phê Outspan Việt Nam

Cập nhật 18/10/2024 11:49
Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Cà Phê Outspan Việt Nam
Senior Expert, Product and Solution (40000645)
Cà Phê Outspan Việt Nam
172 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 12 - 13 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

Manage and be responsible for activities related to product/ Solution/ Journey development and management for division through:

  • Product/ Solution/ Journey design, embedded with customer experience required
  • Product/ Solution/ Journey policy và guidelines
  • Provide training knowledge on Product/ Solution/ Journey
  • Other tasks assigned by department Head/Director

Key Accountabilities (1)
  • Deploy, coordinate with stakeholders and participate in the development and administration of policies related to customers:
  • Building and managing product trees and related documents of customers;
  • Coordinate with stakeholders to ensure the effectiveness of risk management, excluding legal risks, operational risks, compliance risks;
  • Responsible for the management, development, adjustment and standardization of regulations, guidelines, products/packages/business programs/solutions of the Division in accordance with the law, Techcombank's general policies và customer's need.
  • Development of products/product packages/Business programs/solutions
  • Responsible for/coordinating feasibility assessment and proposing product/solution development ideas, product/solution development planning
  • Responsible for/coordinating in building/adjusting products/product packages/solutions, sales programs to meet the needs of each segment/sub-segment/region/sub-sector on the basis of CVP
  • Building operating procedures – systems and services
  • Responsible for/coordinating design, construction, development, adjustment of operating processes from the perspective of product/product package/Biz program/solution, update problems (if any), propose alternatives, process improvements, modifications
  • Responsible for implementing or coordinating with Internal Divisions to improve and automate operational and service processes
  • Price and fee policy:
  • Responsible for/coordinating the development/adjustment and management of product/package/solution pricing models/promotions by segment/sub-segment, by regions/areas on the basis of CVPs, policies and orientations of Techcombank.
  • Develop and manage pricing policy/governance framework for customers
  • Monitoring/coordinating product portfolio management/product packages/solutions/promotions
  • Responsible/coordinating for monitoring và managing the effectiveness of products/product packages/Biz program and proposing solutions to improve operational efficiency
  • Project:
  • Participate in projects related to products/solutions for business customers
  • Training and capacity development:
  • Drafting training documents for Products/Solution
  • Participating in and implementing sharing / training / coaching for consulting forces on products and solutions
  • Other tasks assigned by the department head

Key Accountabilities (2)

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Director/Head of function

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in Division, other units in TCB

Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
  • Priority to have a master's degree or higher

Minimum 12 Years Working Experience In Banking/finance/credit/marketing With

  • Understanding of solutions to improve performance of division (resource, system, operations, risk management)
  • Understanding of banking activities
  • Understanding of strategy, business model, CVP
  • Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Cà Phê Outspan Việt Nam
Cà Phê Outspan Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 1, Kcn Nhựt Chánh, Xã Nhực Chánh, Huyện Bến Lức

Công ty TNHH Café Outspan Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Quốc tế OLam (Singapore) - doanh nghiệp chuyên cung ứng các sản phẩm nông nghiệp và thực phẩm, hiện đã có mặt tại 60 quốc gia trên thế giới với 20 chủng loại sản phẩm; nằm trong top 40 công ty xuất khẩu hàng đầu, uy tín trên thị trường thế giới; đã có mặt tại Việt Nam từ năm 1996, phát triển hoạt động trên nhiều tỉnh - thành của Việt Nam như: Buôn Ma Thuột, Di Linh, Mê Linh, Pleiku, Đồng Nai….và là nhà xuất khẩu lớn nhất Việt Nam về các sản phẩm café, hạt điều và tiêu, vừa chính thức đi vào hoạt động tại Long An vào ngày 25/3/2010, với tổng vốn đầu tư 50 triệu USD.

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2011

Mission

Đem lại những sự tốt nhất cho khách hàng. 

Những nghề phổ biến tại Cà Phê Outspan Việt Nam

Bạn làm việc tại Cà Phê Outspan Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cà Phê Outspan Việt Nam

Cà Phê Outspan Việt Nam

Click để đánh giá