Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop sales targets and develop plans to implement sales targets of Account including: promotion programs, visibility, new listing
2. Make reports analyzing business results, progress in implementing targets, evaluating post periods and other related issues of the account chain along with appropriate proposals Ensuring 100% implementation of business targets number.
3. Implement the plan and coordinate with KAM/Sup Operation to ensure the implementation of promotions and visibility at the point of sale according to plan
4. Coordinate with departments to ensure goods issues and implement programs as planned
5. Weekly meeting with Production Department, working with SO and responsible for supplying goods and dispatching goods to MT and quickly update important information for accounts
6. Drafting, submitting monthly promotional schemes for signature, opening, sampling, advertising, registering with the Department of Industry and Trade of the programs MT's process according to the product line in charge according to the required deadline.
7. Meeting and working with MKT, TRD on plans to launch new products at (proposing investment budget, implementing plans
launching goods, supervising the implementation of launching activities at supermarkets
8. Ensure 100% synthesis and update of reports from the planning department on a weekly basis (listing progress, sell out
goods), monthly (onpost promotions, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotions, market share, %
contract, % investment) upon request. Update MT phasing data monthly
=> Account BHX / LOTTE & AEON OR CVS (EXPERIENCE IN THESE ACCOUNT IS ADVANTAGE)
Yêu Cầu Công Việc
1. Have 2-3 years of experience working in a planning position at leading FMCG companies
2. Skills in building plans and implementing plans
3. Proficient in Excel, have analytical thinking and read and understand data
4. Need to have a business mindset, initiative/ownership, can do attitude and teamwork/independent work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 20 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Café Outspan Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Quốc tế OLam (Singapore) - doanh nghiệp chuyên cung ứng các sản phẩm nông nghiệp và thực phẩm, hiện đã có mặt tại 60 quốc gia trên thế giới với 20 chủng loại sản phẩm; nằm trong top 40 công ty xuất khẩu hàng đầu, uy tín trên thị trường thế giới; đã có mặt tại Việt Nam từ năm 1996, phát triển hoạt động trên nhiều tỉnh - thành của Việt Nam như: Buôn Ma Thuột, Di Linh, Mê Linh, Pleiku, Đồng Nai….và là nhà xuất khẩu lớn nhất Việt Nam về các sản phẩm café, hạt điều và tiêu, vừa chính thức đi vào hoạt động tại Long An vào ngày 25/3/2010, với tổng vốn đầu tư 50 triệu USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2011
Mission
Đem lại những sự tốt nhất cho khách hàng.