Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Overall responsible in achieving sell-out targets.
- Lead in ensuring quality, timeliness, and consistent execution in all channels across all retail touch points. Ensure flawless delivery of TCL Retail Projects.
- Overall Management and Leadership of the Retail Operations Team
- In-Store Communication and Displays
- Ensures execution of retail store guidelines.
- Distribution and Visibility Strategy. Develops retail index standards together with product managers in order to guide the sales team on distribution and visibility competitiveness.
- Monitor and ensure achievement of in-store share and display share targets per store.
- Responsible in monitoring key strategy segment.
- Sell-out Target Setting in detail per region/ per store
- Monitors & analyzes sell-out data. Maintains and analyzes critical sales & retail KPI scorecards/dashboard to understand trend.
- Develop optimal coverage plan/working plan for team
- Review / deliver feedback market information to the manager to improve performance per region
- RMCE meeting to align objective of team (Initiative, update status, market insight)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor ‘s Degree and similar degree
- At least 2 years of experience in Retail management or Marketing or similar roles.
- Ability to persuade and negotiate, flexible and acumen in problem solving
- Dynamic, professional, proactive thinking and willing-to-learn spirit
- Fluently with Microsoft (Word, excel, power point)
- Can work with analysing data
- Can handle work pressure and know how to prioritise the assigned tasks
- Good at communication (English/Chinese)
- Hard-working, diligent, agile
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi sinh ra và lớn lên trên vùng đất Cầu Kè (Trà Vinh), mà ở đây trái dừa sáp như một đứa con tinh thần của người dân huyện Cầu Kè,
Ngày nay, các biển “có bán dừa sáp” treo khắp nơi với giá cao gấp hơn 10 lần trái dừa thông thường, nhưng chỉ dừng lại ở đó, gần 80 năm qua, người tiêu dùng chỉ có thể mua quả dừa sáp đắt tiền về để ăn tươi hoặc xay sinh tố mà không có cách chế biến nào mới hơn nữa. Trong khi kinh tế ngày càng phát triển, anh em các tỉnh bạn cùng nhau nâng cao giá trị nông sản của tỉnh mình, các loại hoa quả có mặt khắp mọi nơi, thậm chí vươn xa ra thế giới để hội nhập kinh tế quốc tế. Mà đau đớn thay, dừa sáp của chúng ta lại chỉ đang bám đầy bụi ven đường.
Từ đó chúng tôi cùng nhau thay bộ áo mới cho quả dừa sáp trứ danh Cầu Kè, quyết tâm quảng bá đến du khách gần xa về đặc sản dừa sáp, cũng như muốn mang đến cho thực khách một sản phẩm không chỉ đẹp về mẫu mã mà còn nâng cao chất lượng sản phẩm bằng tình yêu quê hương của người con vùng đất Trà Vinh này.