Mô tả công việc
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Update property website with latest promotion, working Corporate member to make requested updates.
- Respond to all daily general media inquiries or refer to an appropriate spokesperson.
- Regularly entertain media introducing new promotions, events, hotels services and facilities.
- Coordinate on-property visits from partners and media, including reservations, amenities, special requests, and dining.
- File and update press database, digital library, and press clippings.
- Supports media relations outreach efforts, including pitching ideas and events, interview facilitation.
- Supports implementation of different communication strategies and campaigns for a variety of media, marketing and public relations programs.
- Write, prepare and review press releases, articles, speeches and marketing materials.
- Collect database and utilize for promoting purpose.
- Negotiate and finalize partnerships to boost the hotel reputation and traffic for F&B outlets
- Prepare monthly and annual marketing report for internal review and corporate
- Regularly audit digital platforms and review with mandatory agencies for solutions of SEO, SEM performance
- Oversee marketing expenses and provide forecast for quarterly marketing budget
- Guide team member with social media strategy and efficient implements
- And other requests from line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly service charge
- 13th month salary
- Opportunity for learning and development
- Annual leave
- 08 days off per month
- Parking, duty meal, uniform, Laundry service
- Eligible for discount for F&B services up to 50%
Yêu cầu công việc
- At least 2 years’ experiences in a position in an international hotel or 4 years relevant work experience.
Yêu cầu hồ sơ
Pls send your CV to hoteljob
Chúng tôi sinh ra và lớn lên trên vùng đất Cầu Kè (Trà Vinh), mà ở đây trái dừa sáp như một đứa con tinh thần của người dân huyện Cầu Kè,
Ngày nay, các biển “có bán dừa sáp” treo khắp nơi với giá cao gấp hơn 10 lần trái dừa thông thường, nhưng chỉ dừng lại ở đó, gần 80 năm qua, người tiêu dùng chỉ có thể mua quả dừa sáp đắt tiền về để ăn tươi hoặc xay sinh tố mà không có cách chế biến nào mới hơn nữa. Trong khi kinh tế ngày càng phát triển, anh em các tỉnh bạn cùng nhau nâng cao giá trị nông sản của tỉnh mình, các loại hoa quả có mặt khắp mọi nơi, thậm chí vươn xa ra thế giới để hội nhập kinh tế quốc tế. Mà đau đớn thay, dừa sáp của chúng ta lại chỉ đang bám đầy bụi ven đường.
Từ đó chúng tôi cùng nhau thay bộ áo mới cho quả dừa sáp trứ danh Cầu Kè, quyết tâm quảng bá đến du khách gần xa về đặc sản dừa sáp, cũng như muốn mang đến cho thực khách một sản phẩm không chỉ đẹp về mẫu mã mà còn nâng cao chất lượng sản phẩm bằng tình yêu quê hương của người con vùng đất Trà Vinh này.