Mô tả công việc
Responsible for the preparation of reports commissioned by the Sales Management, for the prospecting, evaluation and control of corporate, individual and agency clients. Provide efficient, timely, and confidential administrative support that contributes to the achievement of the Sales Directorate's objectives.
OPERATIONS
1. To prepare the Gift Certificates requested by the different areas of the hotel, authorised by the General Management.
2. Prepare the reports requested by the Sales Management.
3. Assisting the DOS with admin duties.
4. General and travel agenda.
5. Coordination of the Sales Management's travels.
6. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
7. Maintain excellent communication between the members of the Sales Management, achieving an optimal teamwork in a harmonious way.
8. Maintain stock of office supplies.
9. Support Sales Management with established travel procedures such as Cash Advance, Expenses and Representation Policy, Expenses Settlement. Travel and Representation Expenses procedures will be facilitated by Sales Management.
10. Responsible for making and controlling the payment of invoices for the Sales department.
11. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
12. Comply with the rules, policies and procedures of the Hotel.
13. Know, respect and comply with Meliá Hotels International's policies on sustainability.
14. Perform other related and complementary tasks related to the position.
CUSTOMER EXPERIENCE
15. Be knowledgeable of the Brand philosophy and comply with the standards, operational and identity manuals that apply to their department.
16. Ensure the customer's experience and personalise their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
17. Deal with customer incidents, communicating the actions taken to the person in charge. Escalate the incident to the person in charge if a solution cannot be found.
18. Be knowledgeable of the Voice of the Customer goals and to execute the necessary actions to achieve them.
19. Support their manager with the Sensory Architecture established for their areas.
20. Be knowledgeable and promote the hotel’s services and facilities as well as the entertainment programme, experiences and events.
HEALTH & SAFETY/HEALTHY WORKPLACE
21. Be knowledgeable of the hotel’s evacuation plan.
22. Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
23. Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
24. Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
SUSTAINABILITY
25. Ensure metering of energy and/or water consumption for charging to the lessee (if applicable).
26. Give visibility to sustainable attributes in the customer relationship (under the instructions of the marketing & branding department).
27. Ensure sustainability communication under criteria of truthfulness, rigour and coherence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University Degree in Tourism, Business.
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
- English - Advanced level, written & spoken
- Knowledge of third language is an advance
- Ability to make decisions and define their area’s sales department strategy.
- Great ability to communicate and negotiate.
- Knowledge of PMS Opera Cloud
- Knowledge and business, Leisure and MICE contacts.
- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel
- At least 2 years in international hotels in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
Savvycom là một trong những công ty Công nghệ thông tin hàng đầu tại Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ tư vấn chuyển đổi số và giải pháp phần mềm trong lĩnh vực tài chính, y tế và bán lẻ cho các doanh nghiệp trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bơi lội
- Bóng đá
- Yoga
- Bóng bàn
- Du lịch hàng năm
- Picnic hàng tháng
- Party
- Thể thao
- Câu lạc bộ
Lịch sử thành lập
- Năm 2009, Savvycom được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam
- Năm 2012, Công ty đạt Chứng nhận về Quản lý chất lượng ISO 9001:2008
- Năm 2013, Mở văn phòng đại diện tại Thung lũng Silicon, Mỹ.
- Năm 2014, Savvycom được vinh danh là một trong 30 Doanh nghiệp CNTT hàng đầu tại Việt Nam. Cũng trong năm này, Savvycom đã mở văn phòng đại diện tại Sydney, Úc.
- Năm 2015, Hội nghị quốc tế phát triển gia công công nghệ thông tin Việt Nam – VNITO 2015 đã bình chọn Savvycom trong nhóm Doanh nghiệp triển vọng cao.
- Năm 2017, Savvycom đạt Giải thưởng Sao Khuê và Giải Doanh nghiệp tiêu biểu châu Á (ASEAN Business Award 2017).
- Năm 2018, Có thêm văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh và mở Phòng thí nghiệm Trí tuệ nhân tạo – AI Lab tại Hà Nội.
- Năm 2019, Savvycom vinh dự trở thành Top 50 doanh nghiệp CNTT hàng đầu Việt Nam.
- Năm 2020, Xếp hạng 1 về Mobile Apps Developer Việt Nam, bởi The Manifest
- Năm 2021, Savvycom có hơn 300 khách hàng trên toàn thế giới
Mission
Với mong muốn góp phần nâng cao vị thế của Việt Nam trên bản đồ công nghệ thông tin toàn cầu, Savvycom hướng đến sứ mệnh đưa công nghệ đổi mới vào cuộc sống bằng cách tận dụng nguồn lực lao động kỹ thuật tại Việt Nam, và tầm nhìn trở thành công ty CNTT hàng đầu trong khu vực ASEAN.
Review Savvycom
Công ty không quý trọng nhân tài, gắn bó chục năm mà còn phải chịu thua nghỉ (rw)
Bắt đóng quỹ mà không được hưởng phúc lợi, rất là đáng ngờ (rw)
Đi làm thì giờ giấc linh hoạt, miễn sao công việc mình làm hoàn thành đúng deadline. (rw)