Mô tả công việc
We are seeking an experienced Sales Executive to lead our B2B voice-of-consumer product sales in Vietnam and/or Asia. The Sales Executive will be responsible for developing and implementing sales strategies, achieving sales targets, and playing as a sales representative in Vietnam. The ideal candidate should have a proven track record in B2B software/ IT/ data sales, start-up mindset, and strong communication skill.
- Develop and execute sales strategies to achieve revenue targets and increase market share for our B2B Data/IT product.
- Identify and pursue new business opportunities, establish and maintain relationships with key customers, and negotiate contracts and pricing.
- Collaborate with marketing and product development teams to align sales strategies with product features and market trends.
- Monitor market trends, competitor activities, and customer needs to identify business opportunities and develop effective sales strategies.
- Prepare sales forecasts, budgets, and reports, and regularly report sales performance to senior management. (optional)
- Stay up-to-date with industry developments, attend conferences and IT events, and actively participate in networking events to build industry relationships and expand the company's presence.
- Provide ongoing training and support to the sales team to improve their product knowledge, sales techniques, and overall performance.
- Present and communicate sales funnel and sales performance forecasts on an annual, quarterly, and monthly basis for sales revenue.
Yêu cầu công việc
Gender:Any
Age:Any
Education level:University
Language:English (communication skill)
No. of experienced year:
Key experience:
- Proven track record of success in B2B software/data/IT sales.
- Adequate skills of English, preferable Japanese
- Good communication and negotiation skills, with the ability to build and maintain relationships with key customers.
- Ability to develop and implement effective sales strategies and achieve sales targets.
- Strong business acumen, with the ability to analyze market trends, competitor activities, and customer needs.
- Experience in managing and analyzing sales data to drive sales performance and make informed decisions.
- Willingness to travel as required.
Quyền lợi được hưởng
- 13th month salary
- Full salary for Social insurance
- Probation time: 85%
- Review salary: 1 time/year
- Employment benefits and welfare: Social insurance, health care insurance, annual health check, yearly outing trip
- Bonus: yearly, based on the company, team performance
- Holidays and Vacation: According to the Vietnam national holidays
- Annual paid leave: 12 days
■Salary:
Sales Executive: up to $1500 Gross
- Commission: 5-10% based on achieved sales targets
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.