More About Us
- We process 250 million API requests and 3TB of data every day.
- We deliver more than 2 million parcels every day.
- 100% network coverage with 2600+ hubs and stations in 6 SEA markets (Singapore, Malaysia, Indonesia, Thailand, Vietnam and Philippines), reaching 500 million consumers.
- 2 Million active shippers in all e-commerce segments, from the largest marketplaces to the individual social commerce sellers.
- Raised more than US$500 million over five rounds.
Role & Responsibilities
- Design, develop and maintain software that powers Ninja Van's complex logistics operations.
- Help design the architecture, own development of major initiatives and modules.
- Work in cross functional teams with product managers, UX designers and QA engineers to ship software on-quality and on-time.
- Help level up the team; share knowledge, conduct code and design review; drive code quality and process improvement initiatives.
- Write code that you are proud of, with extensibility, scalability and performance in mind.
- Solid Computer Science fundamentals, and excellent problem-solving skills.
- 5+ years of backend development in a product company, with a proven track record of shipping successful software products.
- Experience working with Golang as the backend language preferred
- Deep experience in most of our tech stack or similar technologies.
- Bachelor’s or Master’s degree in Computer Science or related field from a top university.
Backend: Play (Java 8+), Golang, Node.js , Python, FastAPI
Frontend: AngularJS, ReactJS
Mobile: Android, Flutter, React Native
Cache: Hazelcast, Redis
Data storage: MySQL, TiDB, Elasticsearch, Delta Lake
Infrastructure monitoring: Prometheus, Grafana
Orchestrator: Kubernetes
Containerization: Docker, Containerd
Cloud Provider: GCP, AWS
Data pipelines: Apache Kafka, Spark Streaming, Maxwell/Debezium, PySpark, TiCDC
Workflow manager: Apache Airflow
Query engines: Apache Spark, Trino
Submit a job application
By applying to the job, you acknowledge that you have read, understood and agreed to our Privacy Policy Notice (the “Notice”) and consent to the collection, use and/or disclosure of your personal data by Ninja Logistics Pte Ltd (the “Company”) for the purposes set out in the Notice. In the event that your job application or personal data was received from any third party pursuant to the purposes set out in the Notice, you warrant that such third party has been duly authorised by you to disclose your personal data to us for the purposes set out in the the Notice.
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.