Mô tả công việc
In charge of posting for Social Media Channel (FB, Instagram, Tiktok)
Response customer message on Social Media.
In charge of creating forms, report the result for MAR survey..
Create and tracking order (product, merchandise, POSM) with SCM.
Execute MAR Plan of the Month, year together with team member and other department.
Responsible for connecting with design freelance for executing POSM design, adaptation.
Prepare MAR Plan and budget under the instruction of Marketing Manager.
Connect with the right PIC to fullfill customer request on Social Media.
In charge of fill and report Budget form with Accountant.
Register finance, form, order, needed to execute MAR Plan.
Create content for Social Media following Social Post Planning.
Yêu cầu công việc
Proficient in Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) on Mac OS.
University graduate, preferably in Marketing field.
Attention to design details.
Professional drive and the ability to self- manage tight- timelines and potentially stressful deadlines
Ability to work independently and manage your workload effectively.
Knowledge of printing techniques and materials.
At least 1 year of experience in a design agency, with a focus on packaging and POSM.
Proficient in computer skills, with good English proficiency.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 00:15:02
Xuất phát từ tên công ty, 4BABIES mang ý nghĩa DÀNH CHO BÉ YÊU với mong muốn mang lại những giá trị tinh túy thiết thực nhất cho sự phát triển của bé yêu bằng việc mang đến cho mẹ và bé các sản phẩm chăm sóc bé giúp bé luôn được khỏe mạnh, phát triển toàn diện cả thể chất lẫn trí tuệ.
Và với quá trình phát triển hơn 10 năm, Công ty TNHH Dành cho bé yêu( 4Babies) tự hào trở thành nhà cung cấp sản phẩm đồ dùng và đồ chơi chất lượng cao uy tín nhất tại Việt Nam với những Thương hiệu quốc tế nổi tiếng như Winfun, Mastela, Royalcare, Konig Kids, Toys House...
Đến nay, hệ thống phân phối các sản phẩm của 4babies đã dần lớn mạnh và bao phủ khắp cả nước. Ngoài các thị trường trung tâm ở các thành phố lớn trực thuộc Trung ương, hệ thống phân phối đã được phủ kín tại hầu hết các tỉnh từ Bắc đến Nam