Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
* Main purpose: The purpose of the Senior Specialist, Channel Operations is to develop and execute regional trade and channel-specific trade marketing plans; work closely with the sales front-line team, brand ambassador team to contribute significantly to the achievement of channel & region objectives.
* Accountabilities:
- Conduct monthly/quarterly briefings to deploy trade programs: Promotion, Activation, Visibility, Loyalty… to Field sales and BA teams
- Develop timeline and action plan to implement trade activities in field, make sure trade marketing activities deliver OTIF in field
- Follow up all of trade activities program to make sure implementation as right directions in field
- Collaborate with sales teams to ensure trade marketing activities are tailored to account-specific goals and needs
- Strengthen trade marketing plans by collecting and reporting data and insights on customer and trade environment issues and trends.
- Execute trade marketing activities for all our brands, taking full responsibility for trade marketing activations in assigned regions.
- Conduct monitoring and evaluation of trade promotion result and follow up plan.
- Measure and evaluate the effectiveness of trade marketing initiatives to ensure sustainable business profit growth.
- Propose tailor-made trade marketing activities and program for assigned region for business growth
- Provide other task to support to team and handle ad-hoc tasks as assigned
* Locations: Bình Dương/Đồng Nai
Yêu Cầu Công Việc
* Education & Experience:
- Education: Bachelor’s Degree in Business, Marketing or related fields
- Years & Type of Experience: At least 3 years in trade marketing, channel management, field sales or related field preferred experience in FMCG company.
* Knowledge & Skills:
- Good understand of local market and customer/shopper behaviors/insight
- Ability to understand business strategies and tactics
- Good at interpersonal and communication skills
- Proficient in data analysis, report generation, and presentation skills
- Ability to work collaboratively in a cross-functional environment
* Personality:
- Proactive, energetic, confident, and independent
- Very result-oriented
- Self-motivated and ability to handle multiple task
- Creative and passionate, willing to take challenges.
- Can-do attitude and resilient
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng (hưởng đầy đủ lương)
- Cơ hội huấn luyện: Được đào tạo nâng cao nghiệp vụ thường xuyên
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
- Đồng nghiệp: Môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp, thân thiện
- Phúc lợi:
Chế độ thưởng lễ + doanh thu tốt:
+ Thưởng lễ: 2 triệu/lễ (áp dụng cho 4 ngày nghỉ lễ: Tết Dương lịch, Tết Âm lịch, 30/4 & 1/5, 2/9)
+ Thưởng cuối năm: Phụ thuộc vào tình hình kinh doanh của Công ty và kết quả làm việc của nhân viên (trung bình 2-5 tháng lương) - Ngày nghỉ: 12 ngày nghỉ phép/ năm
- Lương: Cạnh tranh
Xuất phát từ tên công ty, 4BABIES mang ý nghĩa DÀNH CHO BÉ YÊU với mong muốn mang lại những giá trị tinh túy thiết thực nhất cho sự phát triển của bé yêu bằng việc mang đến cho mẹ và bé các sản phẩm chăm sóc bé giúp bé luôn được khỏe mạnh, phát triển toàn diện cả thể chất lẫn trí tuệ.
Và với quá trình phát triển hơn 10 năm, Công ty TNHH Dành cho bé yêu( 4Babies) tự hào trở thành nhà cung cấp sản phẩm đồ dùng và đồ chơi chất lượng cao uy tín nhất tại Việt Nam với những Thương hiệu quốc tế nổi tiếng như Winfun, Mastela, Royalcare, Konig Kids, Toys House...
Đến nay, hệ thống phân phối các sản phẩm của 4babies đã dần lớn mạnh và bao phủ khắp cả nước. Ngoài các thị trường trung tâm ở các thành phố lớn trực thuộc Trung ương, hệ thống phân phối đã được phủ kín tại hầu hết các tỉnh từ Bắc đến Nam