Mô tả công việc
• Develop and optimize app content to ensure it aligns with user engagement strategies and drives conversions.
• Create and implement effective marketing strategies tailored to mobile app audiences, aiming to increase app visibility, installs, and retention.
• Analyze and report on the performance of campaigns across various channels, using data to optimize results and inform future strategies.
• Oversee campaign budgets, ensuring cost-effective allocation of resources, while optimizing strategies to achieve the best possible return on investment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Information Technology, or a related field.
• Minimum 2-3 years of experience in mobile app marketing.
• Strong understanding of mobile marketing tools, data analytics platforms, and performance metrics.
• Proven analytical skills with the ability to measure, interpret, and act on campaign performance data.
Quyền lợi được hưởng
Engaging and Challenging Work Environment: Immerse yourself in the exciting world of eCommerce, where every day presents new challenges and opportunities.
Hybrid Working Model: Enjoy the flexibility of a hybrid work setup with adaptable hours to suit
Xuất phát từ tên công ty, 4BABIES mang ý nghĩa DÀNH CHO BÉ YÊU với mong muốn mang lại những giá trị tinh túy thiết thực nhất cho sự phát triển của bé yêu bằng việc mang đến cho mẹ và bé các sản phẩm chăm sóc bé giúp bé luôn được khỏe mạnh, phát triển toàn diện cả thể chất lẫn trí tuệ.
Và với quá trình phát triển hơn 10 năm, Công ty TNHH Dành cho bé yêu( 4Babies) tự hào trở thành nhà cung cấp sản phẩm đồ dùng và đồ chơi chất lượng cao uy tín nhất tại Việt Nam với những Thương hiệu quốc tế nổi tiếng như Winfun, Mastela, Royalcare, Konig Kids, Toys House...
Đến nay, hệ thống phân phối các sản phẩm của 4babies đã dần lớn mạnh và bao phủ khắp cả nước. Ngoài các thị trường trung tâm ở các thành phố lớn trực thuộc Trung ương, hệ thống phân phối đã được phủ kín tại hầu hết các tỉnh từ Bắc đến Nam