Mô tả công việc
- As a Reception Supervisor you make guests feel welcome by creating an engaging atmosphere, where all Receptionist team members provide high quality services.
- Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be genoreous with guests, so that you know how and when to curate decadent moments.
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, which allows you to give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction. Shares your knowledge with the team, so that each Receptionist can provide exceptional service to all guests.
- When a problem related to your team’s operation occurs, you take ownership of it and take all measures to prevent the issue from reccuring.
- Ensure that the Receptionist team members create memorable arrival and departure experience to all individual and group guests by planning ahead, setting clear guidelines and procedures on place, providing the team with all necessary equipment and resources.
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also having the ability to train these skills to the rest of the team.
- Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
- Conduct daily shift briefings and meetings, where you deliver clear communications regarding to resort operation, update information and notify of any VIP arrangements.
- Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Language Allowance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
- 1-year previous experience in same position
- Possess customer service-oriented mindset as the colleague attribute
- Working with multi-cultural teams
- Excellent communication skills in English
- Strong leadership, monitoring skills, and the ability the perform the in-job training section for subordinates when needed
- Can speak Korean
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (Brio)
Nhan Phat Investment Co., Ltd là đơn vị tiên phong áp dụng mô hình chuỗi nhà hàng tại Việt Nam. Chúng tôi đang tìm thành viên đủ tâm, tầm, trí để không ngừng mở rộng chuỗi nhà hàng và nhãn hàng.
Tầm Nhìn 2025 :Trở thành tập đoàn ẩm thực lớn nhất Thành Phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi luôn tạo mọi điều kiện để CBNV phát huy hết khả năng của mình và khuyến khích học hỏi, trau dồi kiến thức nhằm đảm nhận những trọng trách cao hơn để có thể cống hiến gắn bó lâu dài với Công Ty. Trong tập thể, tất cả mọi nhân viên luôn được tôn trọng, lắng nghe và chia sẻ. Mọi nỗ lực và thành quả của các bạn đều được chúng tôi ghi nhận và khen thưởng công bằng. Mỗi nhân viên đều là một mắc xích quan trọng đóng góp vào thành công chung dù ở bất cứ phòng ban, bộ phận nào.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2020
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành lựa chọn hàng đầu của Việt Nam về dịch vụ nhà hàng, khách sạn