Việc làm DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC
Purchaser
DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC
30 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Nhà xưởng số 8 và 9, đường số 3, Khu công nghiệp Nhơn Trạch IINhơn Phú, Xã Phú Hội, Huyện Nhơn Trạch, Tỉnh Đồng Nai, Việt Nam

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
1. Sourcing
• Collaborate with internal departments to understand their purchasing requirements.
• Develop and implement sourcing strategies to identify potential suppliers for various goods and services.
• Conducting market research showcases the trends of the industry and how they might impact sourcing strategies
• Research and analyze market trends to find the best value for the company's needs.
• Implementation of Ziehl-Abegg Global Procurement Strategy.
• Negotiating price, quantity, and delivery schedules with suppliers.
• Generating quote comparisons and contributing to internal supplier selection based on the quotes.
• Set-up the supplier database, updating the approved purchase price for each group of purchased items.
2. Supplier Management
• Conduct thorough research and qualification of potential suppliers.
• Build and maintain strong relationships with key suppliers.
• Evaluate supplier performance and ensure adherence to quality and delivery standards.
• Resolving any issues or disputes with suppliers.
3. Purchasing Process
• Responsible in the sourcing process from initial research to contract finalization.
• Issue purchase orders, contract and ensure timely delivery of goods and services.
• Track and monitor supplier performance to identify and mitigate potential risks.
• Updating and maintaining records of all orders, payments, and received purchased items.
• Collect invoice, delivery note, receipt note, supporting document; check and prepare the payment request and send to Finance & Accounting team.
• Working with Finance Director to ensure that all contracts relating to product procurement contain all details of the negotiation.
• Coordinating with the delivery team and following up on delays or orders that have been rescheduled.
• Ensuring all purchased items is packaged appropriately and delivered to the correct location in a timely manner.
• Inspecting purchased items and reporting any faulty items or inconsistencies immediately.
4. Cost Optimization
• Negotiate competitive pricing with suppliers to ensure cost-effectiveness.
• Identify cost-saving opportunities throughout the purchasing process.
• Analyze market data and purchasing trends to inform cost-reduction strategies.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor degree in Business Administration, Economics or related.
• Have at least 2 years of experience in a similar position.
• Good English communication is an advantage.
• Have a high sense of responsibility and a sense of discipline.

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Đào tạo
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC
DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Những nghề phổ biến tại DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

Bạn làm việc tại DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

DỊCH VỤ DU LỊCH TAM CHÚC

Click để đánh giá