*Responsibilities:
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Address the concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Perform daily patrol of the Cobi Homes and conduct daily F&B check to ensure good cleanliness as well as Safety and Security.
- Conduct regular check/ inspection to ensure that all Cleaning, Security and Parking staff are knowledgeable of basic requirements for Cleanliness, Security & Parking.
- Update and conduct training on Health, Safety & Security for all Cleaning, Security & Parking staff as and when necessary.
- Maintain and enforce operational standards relating to cleaning, security, parking, fire safety and prevention as well as other requirements in Cobi Home’ rules & regulations.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with Cobi Home’s policy, regulations, and procedures.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.
- Review incident reports, daily reports, logbooks, etc. and update Operation Supervisor/ Operation manager/ Property Manager.
- Prepare and submit operation reports relating to cleaning, security, parking, consumable consumption monthly/ quarterly/ yearly as well as other reports related to operation department.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Identify security threats, develop action plan for the health, safety and security of Cobi Homes.
- Attend the hand-over of premises to tenants as well as the take-over of tenant premises.
- Execute other tasks as assigned by Operation Supervisor/ Operation Manager.
**Requirements:
- Above 3 years of experiences Shopping Mall/ Office Operation Officer/ Building Executive
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analyze situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
DHL có mặt tại hơn 220 quốc gia và vùng lãnh thổ trên toàn cầu, khiến DHL trở thành công ty quốc tế nhất trên thế giới. Với lực lượng lao động hơn 550.000 nhân viên, chúng tôi cung cấp giải pháp cho gần như vô số nhu cầu về hậu cần. DHL là một phần của công ty bưu chính và hậu cần hàng đầu thế giới Deutsche Post DHL Group và bao gồm các đơn vị kinh doanh DHL Express, DHL Parcel, DHL eCommerce Solutions, DHL Global Forwarding, DHL Freight và DHL Supply Chain. DHL Supply Chain – một đơn vị kinh doanh của DHL Global, là công ty dẫn đầu thị trường toàn cầu về hậu cần hợp đồng, cung cấp dịch vụ kho bãi, vận tải được quản lý và giá trị gia tăng tại mọi mắt xích trong chuỗi cung ứng cho khách hàng thuộc nhiều ngành khác nhau. Chúng tôi cũng cung cấp các giải pháp quản lý thông tin và truyền thông doanh nghiệp được thiết kế chính xác theo nhu cầu của khách hàng. Nếu bạn là người có kinh nghiệm và sẵn sàng đón nhận thử thách trong môi trường làm việc nhịp độ nhanh, hãy trở thành người tiên phong. Chúng tôi mang đến cho bạn không phải một công việc mà là một sự nghiệp tương lai tươi sáng. Tham gia cùng chúng tôi ngay.