- Assist in building and enhancing consumer understanding of products.
- Develop and improve new recipes.
- Support activities related to product introduction and development such as events, PR, promotions, food photography, and cooking classes.
- Participate in interviews and research on customer taste and nutrition preferences.
- Provide culinary expertise for product analysis, market research, and evaluation.
- Stay updated on kitchen equipment, recipes, and culinary trends.
- Train the sales team on basic kitchen knowledge and food trends.
- Collaborate with the sales team to address customer inquiries.
- Introduce, analyze, and guide the sales team on various menu formats.
- Develop and update product application guides.
- Assist the Executive Chef in conducting cooking demonstrations showcasing product applications and creativity.
- Help establish culinary standards for new product development or improvement projects.
- Research and identify culinary trends to develop product applications.
- Prepare weekly reports and plans to support customer development and product marketing.
- Graduated from formal institutions in tourism, hospitality, culinary schools
- Minimum 2-3 years of experience in restaurants or hotels in positions such as chef, sous chef, or supervisor.
- Good cooking and tasting skills.
- Ability to present and explain ideas clearly. Basic knowledge of product development.
- Fluent and clear communication skills.
- Proficiency in English (speaking and writing).
- Proficient in office applications (Word, Excel, PowerPoint).
- Preferably experienced in 4-5 star hotels.
Việt Nam hiện đang trong thời kỳ tăng trưởng. Không chỉ dân số ngày càng tăng mà số lượng nhà hàng Nhật Bản vẫn tiếp tục tăng và nhu cầu mở nhà hàng mới dự kiến sẽ tiếp tục mở rộng.
Số lượng các gia đình trung lưu ngày càng tăng, cùng với sự gia tăng của thực phẩm Nhật Bản và các thương hiệu Nhật Bản, số lượng các nhà tư bản mong muốn phát triển giấy phép ở nước mình cũng ngày càng tăng lên.
Công ty chúng tôi là một công ty hướng đến mục tiêu "biến ước mơ thành hiện thực! Mang ẩm thực Nhật Bản ra thế giới" đồng thời đóng vai trò kết nối Nhật Bản và Việt Nam, đồng thời hỗ trợ sự phát triển của các nhà hàng trong nước và các doanh nghiệp dịch vụ tại cửa hàng khác
. Với khẩu hiệu của chúng tôi , chúng tôi là cầu nối để xuất khẩu văn hóa ẩm thực Nhật Bản trong nước đến nhiều khu vực khác nhau trên thế giới và cung cấp dịch vụ một cửa để mở rộng ra nước ngoài, bao gồm nghiên cứu thị trường, đảm bảo tài sản, thành lập công ty, xin giấy phép, tuyển dụng nhân lực và cho thuê. Tôi sẽ làm nó.