Mô tả công việc
• Successfully selling and representing Bãi San Hô in the local Vietnamese market
• Contracting with local DMCs for Bãi San Hô guided by the Senior Sales Manager/ DOSM
• Regular sales visits to existing and potential new accounts in Vietnam
• Sourcing group business (leisure, corporate, MICE) for the resort, handling from proposal stage to contract signature and handover to the operations
• Conducting site inspections, welcoming and hosting fam trips, client entertainment on site
• Conducting product presentations, trainings and webinars
• Strategically and pro-actively executing all sales initiatives for Zannier Hotels Bãi San Hô through daily contact with the local travel trade (email, phone, Skype, sales calls)
• Key account and database management
• Constant sourcing of new potential business partners and sales opportunities
• Obtaining market intelligence relevant to the hotels
• Proofreading and preparing sales materials
• Distribution of tactical offers to enhance pick up
• Good understanding and regular review of key performance indicators of Zannier Hotels Bãi San Hô (occupancy, ADR etc.)
• Attendance at selected tradeshows with the objective of generating business and new leads
• Managing all follow-ups of sales calls and trade shows, impeccable updating of database
• Regular communication with the GM and resort team, ensuring reservations, VIPs, high profile inspections, weddings and events are managed and coordinated well by operational departments
• Produce comprehensive rate comparisons and competitor surveys upon request
• Weekly and monthly reporting (activity, market intel)
• Any other sales-related task as assigned by the Senior Sales Manager / DOSM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 years work experience in luxury hospitality or tourism sales & marketing
• Good knowledge of hotel business and operations as well as the nature of the travel trade and its requirements
• Excellent communication, presentation and interpersonal skills
• Selling and negotiation skills
• Strategic planning
• Sensible prioritizing
• Organisational skills
• Excellent Time management
• Self-drive, pro-activeness and discipline
• Ability to work independently and with minimal supervision at times
• Creativity and innovative thinking
• Resource management
• Rational decision making
• Problem solving abilities
Yêu cầu hồ sơ
Goldmark Oakham đã có 75 năm phát triển thương hiệu thành công tại nhiều quốc gia trên thế giới và được giới mộ điệu toàn cầu vô cùng yêu mến. COO Lê Mỹ Nhàn là người đưa tập đoàn Goldmark Oakham - thương hiệu trang sức và chế tác kim cương uy tín nhất trên thế giới đến Việt Nam.
Trong bối cảnh sản lượng kim cương trên thế giới đang dần cạn kiệt, việc sở hữu một viên kim cương hoặc một bộ trang sức kim cương độc đáo, có độ tinh khiết cao của nhà Goldmark Oakham là bước đầu tư vô cùng thông minh mà giới thượng lưu Việt đang hướng tới. Hiện nay bên cạnh kim cương trắng trong suốt, giới thượng lưu Việt còn vô cùng ấn tượng với bộ sưu tập kim cương linh hồn quý hiếm, đa màu sắc của Goldmark Oakham. Bước đi này được xem là "tư duy đón đầu của những người giàu", bởi lẽ khi kim cương càng sở hữu màu sắc hấp dẫn thì giá trị sẽ được nâng lên một tầm cao mới. Với độ quý hiếm mà kim cương Goldmark đang sở hữu, nhà đầu tư hoàn toàn có thể chạm tay đến những vùng đất lợi nhuận vô cùng "màu mỡ".
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan, du lịch cùng công ty hàng năm..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 08/08/2022
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng