Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Proactively seek new business opportunities in Vietnam, and build long-term trusting relationships with customers in the education and corporate training sectors.
Prospect potential customers via cold calling, email, or other forms of communication to ensure they are added to the sales pipeline and produce more qualified leads.
Record monthly and quarterly sales and performance goals to ensure they are being met.
Work and collaborate with cross-functional team members to optimize processes, systems, messaging, and alignment strategies.
Drive cross-functional relationships, especially across large and complex environments.
Community-building activities to enable deeper engagement with the ecosystem across events, conferences, and other initiatives.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree or above
At least 1 year of B2B business development experience in the education sector
Working knowledge of the sales process, CRM software, and sales performance metrics
Proficiency in Microsoft Office and Google Suite Products
Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills
Proven track record of achieving sales quotas
Ability to deliver engaging presentations
Ability to collaborate and create innovative solutions to solve difficult challenges
Ability to successfully leverage partnerships to achieve strong business results
Fluent in English is a must, and good at using Chinese is preferred
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 600 - 1,000 USD
Tiền thân của MIBS, HIMCOM là một chuyên gia trong lĩnh vực giải pháp nhân sự.
HIMCOM, một thành viên của Emmaus Group, được thành lập bởi những chuyên gia với niềm đam mê và nhiệt huyết nhằm tạo nên những giá trị khác biệt, với mong muốn trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của ứng viên và đối tác.
Với quan niệm: “Muốn kinh doanh tốt, phải có đạo đức tốt”, Công ty HIMCOM định hướng trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của ứng viên và khách hàng. Vì con người là yếu tố nền tảng cho sự phát triển và “chỉ có những con người chất lượng mới tạo nên sản phẩm dịch vụ chất lượng”.