Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
-
Headcount planning, budgeting, productivity, cost, turnover, reports.
-
Coordinate in recruiting/developing/promoting of internal staffs, Supervisor to Deputy Manager/ Store Manager.
-
Technical training & evaluation for Supervisor level to Deputy Manager/ Store Manager, coordinate oversea trainings.
-
Develop/maintain store Standard Operating Procedure (SOP).
-
Implementation and follow up in store training plans and suggesting new creative ideas to the training and development team.
-
Handle disciplinary, resignation for Supervisor up to Deputy Manager/ Store Manager.
-
Propose, lead HR projects in stores.
-
Perform ad-hoc tasks and other relates assigned by Manager.
Yêu cầu công việc
-
A minimum of 3 years experiences in generalist HR position, multinational retailer with several stores in the country.
-
University degree in HR professional, Postgraduate studies in HR would be valued.
-
Initiative. Flexibility. Good people skills. Decisive and autonomous. Highly motivated and focused.
-
Customer oriented, Fulfilling all duties, Integrity, Fashion awareness, Communication, Eager for success, Pressure management, Teamwork, Developing others, Planning & Organization, Systematic thinking, innovation, Empowerment and motivation.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop your career path.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
13th month salary.
-
Full-paid annual leave & Sick leave.
-
Healthcare insurance.
-
Social insurance.
Tiền thân của MIBS, HIMCOM là một chuyên gia trong lĩnh vực giải pháp nhân sự.
HIMCOM, một thành viên của Emmaus Group, được thành lập bởi những chuyên gia với niềm đam mê và nhiệt huyết nhằm tạo nên những giá trị khác biệt, với mong muốn trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của ứng viên và đối tác.
Với quan niệm: “Muốn kinh doanh tốt, phải có đạo đức tốt”, Công ty HIMCOM định hướng trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của ứng viên và khách hàng. Vì con người là yếu tố nền tảng cho sự phát triển và “chỉ có những con người chất lượng mới tạo nên sản phẩm dịch vụ chất lượng”.