Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Hữu Toàn Group là Công ty tiên phong trong lĩnh vực sản xuất, lắp ráp máy phát điện, máy bơm nước, máy nén khí, động cơ thủy và động cơ Diesel các loại.
Thành lập năm 1982, với các hoạt động chính: kinh doanh, cung cấp dịch vụ, lắp đặt, sữa chữa, Hữu Toàn đã từng bước khẳng định mình trên thị trường nội địa và thế giới, tạo được sự tín nhiệm từ các nhà sản xuất động cơ và đầu phát nổi tiếng ủy nhiệm làm OEM chính thức tại Việt Nam: Honda, Yanmar, Volvo, MTU, Mecc Alte, FPT..