Product: ShopeeFood
Work location: Sonatus Building, 15 Le Thanh Ton, District 1, HCM
About The ShopeeFood Product Team
Our Product Management team partners closely with the Regional Product Team and cross-functional departments to identify and prioritize user needs, test solutions, and manage product rollouts and iterations. Our mission is to create impactful solutions for millions of users daily, contributing to the dynamic growth of the food delivery industry. We’re seeking a dedicated, entrepreneurial candidate to join our team and help us continue delivering value that friends, family, and countless users experience and appreciate each day.
Job Description
- Conduct in-depth reviews of requirements, specifications, and technical design documents to ensure comprehensive feedback is provided in a timely manner.
- Develop detailed test plans and test cases for each new requirement to ensure alignment and accuracy.
- Execute a wide range of testing activities, including system, integration, user acceptance and regression testing to ensure feature and system stability.
- Collaborate closely with developers to identify and diagnose the root causes of bugs, and fix solutions
- Perform release testing in production environments to validate feature functionality.
- Assist the business stakeholders in troubleshooting issues and support their operations
- Maintain a proactive, quality-driven approach to ensure deadlines are met in a fast-paced environment with shifting priorities.
- Minimum of 3 years in software testing, with strong experience in both functional and non-functional Testing.
- Skilled in ad-hoc testing, with a strong foundation in mobile and web application testing.
- Proven experience in UI/UX testing, with a solid understanding of user experience principles.
- Adapt at technical problem-solving, including root cause analysis, data gathering, and system/software quality assurance.
- Strong analytical and problem-solving abilities, with a proactive approach to identifying business requirements.
Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022.
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất.
Review ITECHWX
Quản lý kém, không có lộ trình thăng tiến rõ ràng
Lương tốt, công việc rất hợp với người học IT
Môi trường làm việc thân thiện, quản lý tốt nên cải thiện quy trình làm việc