Mô tả công việc
*** Mission:
We are seeking a dedicated individual to join our team as a Quality Engineer who will be an internal customer representative, guaranteeing the quality of the products delivered until customer satisfaction by implementing the principles of continuous improvement. He/she will take following tasks:
• Participate in improving product quality, promote quality methods and tools linked to the specificities of the product.
• Maintain, transmit indicators and lead action and improvement plans until their effectiveness is verified.
• Involve teams in contributing to customer satisfaction.
• Ensure the processing of internal and external complaints.
• Conduct periodic audits to ensure the correct application of processes (internal or external).
• Ensure that the cause analysis is carried out before implementing corrective and preventive actions following the quality alert.
• Verify product compliance with regulatory and customer requirements.
• Monitor the operation of the processes within their scope (design, development, qualification, validation, manufacturing, repair).
• Validate internal test reports, files, or forms.
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Yêu cầu công việc
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Nghỉ phép có lương
Giải thưởng
Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022.
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất.
Review ITECHWX
Quản lý kém, không có lộ trình thăng tiến rõ ràng
Lương tốt, công việc rất hợp với người học IT
Môi trường làm việc thân thiện, quản lý tốt nên cải thiện quy trình làm việc