Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY:
The incumbent will take charge of In-Process Quality Assurance responsibilities to ensure quality standard and specification compliance in mass production environment, and work closely with all cross-functional teams to
drive for customer satisfaction and continuous improvement.
RESPONSIBILITIES
- Setup processes for IPQC including preparation of quality control plan, sampling plan, process audit, FAI (first article inspection), non-conforming product disposition, data collection and analysis etc.
- Lead IPQC Technicians to manage In-Process Quality Control, ensure all products meet internal and external quality standards by strict compliance in mass production to established procedures, work instructions and specifications.
- IPQC personnel management and training. Ensure team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Support problem solving/troubleshooting in mass production. Carry out experimentation, processcapability studies or other technical evaluation to improve yield and quality.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Support CQA when having OBA (Out of Box Audit) and Use Test issues by driving containment, corrective & preventive actions as well as continuous improvement in production.
- Work closely with CQA and SQA to coordinate customer complaints to drive effective corrective and preventive actions from relevant functions, and verify effectiveness of error avoidance and sustainability.
- Maintain and continuously improve TTI quality management system
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field related to metal, plastic, electrical or electronic
- products as well as manufacturing process quality management.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, MSA,
- SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thừa hưởng năng lực mạnh mẽ từ hơn 20 năm hoạt động tại Trung Quốc và các nước lớn trên thế giới như Mỹ, Nhật Bản – iTechwx được thành lập tại Việt Nam vào giữa cuối năm 2022 để tiếp nối sứ mệnh là một Contact Center và IT Services Center cho một trong những tập đoàn công nghệ hàng đầu thế giới - Microsoft. iTechwx hỗ trợ khách hàng toàn cầu với đa ngôn ngữ và đa phương tiện. iTechwx cung cấp các dịch vụ trung tâm liên lạc tập trung vào công nghệ, với các tiêu chuẩn hoạt động tiên tiến, các chương trình đào tạo chuyên biệt và cơ cấu quản lý sáng tạo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2022.
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất.
Review ITECHWX
Quản lý kém, không có lộ trình thăng tiến rõ ràng
Lương tốt, công việc rất hợp với người học IT
Môi trường làm việc thân thiện, quản lý tốt nên cải thiện quy trình làm việc