About Us
TGM Research is one of the fastest growing and most innovative market research companies, offering valuable insights to businesses across various industries. We are committed to delivering high-quality market research solutions to our clients by connecting them with the right participants through our online panels.
Job Description
As a Research/Sales Director at TGM Research, you will play a crucial role in building and maintaining strong relationships with our clients. You will be responsible for managing and growing key client accounts, ensuring client satisfaction, and maximizing their utilization of our online panels.
Along with promoting and selling our research/panel services, you will be the main point of contact with the client and directly managing/supervising the project execution with the support of a fieldwork team.
Finally, you will also be involved in strategic activities to identify and generate new streams of business to grow your team territory.
Responsibilities
- Identify new market opportunities, opportunities for account expansion and upselling of additional services, driving incremental revenue generation.
- Provide leadership in business development efforts by participating in high-level pitches, negotiations and client meetings, driving the acquisition of new clients and expansion of existing accounts.
- Manage and grow a portfolio of key client accounts (medium to big size/complexity), ensuring client satisfaction, retention, and revenue growth.
- Coordinate the execution of complex research projects, ensuring timely delivery of results.
- Provide full guidance for sampling strategy development and monitor fieldwork performance.
- Maintain excellent day-to-day communication with clients, advising on potential roadblocks and corrective actions to ensure the best service and client satisfaction throughout the project lifecycle.
- Monitor project financials and performance metrics, ensuring projects are delivered on time, within budget, and to client expectations.
- Identify areas for cost optimization and revenue enhancement, driving overall project profitability..
- 5-10 years of experience in both account management and/or project management within the market research, consulting, or online panel industry. The ideal candidate would already possess both skills.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Fluent English and another Asian language (preferably Vietnamese, Bahasa, Malay, Thai)
- Excellent problem-solving abilities.
- Entrepreneurial mindset – every day is different: we try, we fail, we try again and succeed.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Proficiency in using CRM software and Microsoft Office Suite.
- Research/Statistics/Data Science background is a bonus.
- Competitive salary and performance-based bonuses
- Professional development opportunities
- International Team setup
- Flexible Working Policy
- A collaborative and innovative work environment
- Working with newest technologies and using modern tools (including MacBook)
- 21 days of holidays + bank holidays
Được thành lập từ năm 1975 mạng lưới tập đoàn tuyển dụng JAC đã mở rộng ra 10 nước trong đó có 9 nước nằm ở Châu Á. Và được công nhận là công ty tuyển dụng quốc tế được thành lập lâu nhất ở khu vực Châu Á.
Chúng tôi là công ty tư vấn tuyển dụng quốc tế chuyên kết nối các công ty với nhân tài cấp cao trên khắp Châu Á, Hoa Kỳ và Châu Âu. Cách tiếp cận kinh doanh của chúng tôi được củng cố vững chắc bởi các giá trị cốt lõi, đề cao sự tự do, kỷ luật và công bằng trong việc cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ đặc biệt cho khách hàng của chúng tôi một cách nhanh chóng và chân thành.
Với văn hóa doanh nghiệp bắt nguồn từ khái niệm ' Tsunagu ', một thuật ngữ tiếng Nhật có nghĩa là vượt qua, liên kết hoặc tiếp tục, chúng tôi mong muốn xây dựng các kết nối chuyên nghiệp có ý nghĩa để hỗ trợ sự phát triển kinh tế, xã hội và cá nhân trên quy mô quốc tế.
Review JAC Recruitment Vietnam
Đây là một công ty tốt, ban quản lý luôn hỗ trợ và đồng nghiệp luôn sẵn sàng giúp đỡ.
Môi trường làm việc tuyệt vời, có cơ hội học hỏi và phát triển kỹ năng.
Văn hóa làm việc, sự non nớt, không có chế độ phúc lợi cho nhân viên. Không có sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống cũng như hỗ trợ quản lý.