Core Purpose of the Job: Comparing actuals against plan, updating forecasts to reflect actual performance and informing management on the progress of the company's strategic plans
Areas of Responsibility
Analyse the business performance of each brands against key performance indicators/budget with the view to provide senior management with action plans to address variances
Run feasibility study, presentation for investment.
Coordinate and assist department heads in the preparation and implementation of the business annual plan.
Cooperate with Management to maintain the integrity of financial data. Ensure that relevant information is communicated to Operations teams enabling them to effectively carry out their functions
Develop reporting and presentation content to Management for communicating results and/or issues
Recommend and strictly follow up with Merchandise for merchandising matters.
Control and manage data warehouse and generate raw data information for related parties on daily basic.
Prepare and provide periodical reports (forecast, budgets, business models and strategic planning)
Implement and maintain effective accounting practices and procedures as required by corporate policies; generally accepted accounting principles and local legal requirements and regulations.
Support Management in Stock Review.
Reporting template development
Routine P&L actual, routine P&L forecast on time with high accuracy
Operating expenses control under budget/forecast
Var analysis.
Other tasks assigned by Line manager.
Analyse the business performance of each brands against key performance indicators/budget with the view to provide senior management with action plans to address variances
Run feasibility study, presentation for investment.
Coordinate and assist department heads in the preparation and implementation of the business annual plan.
Cooperate with Management to maintain the integrity of financial data. Ensure that relevant information is communicated to Operations teams enabling them to effectively carry out their functions
Develop reporting and presentation content to Management for communicating results and/or issues
Recommend and strictly follow up with Merchandise for merchandising matters.
Control and manage data warehouse and generate raw data information for related parties on daily basic.
Prepare and provide periodical reports (forecast, budgets, business models and strategic planning)
Implement and maintain effective accounting practices and procedures as required by corporate policies; generally accepted accounting principles and local legal requirements and regulations.
Support Management in Stock Review.
Reporting template development
Routine P&L actual, routine P&L forecast on time with high accuracy
Operating expenses control under budget/forecast
Var analysis.
Other tasks assigned by Line manager.Yêu Cầu Công Việc
Qualification:
Degree in Finance, Accounting, Audit or equivalent
Skills and Personal Attributes:
Related experiences in Retail (Fashion/Beauty/Lifestyle...) FMCG industry is a plus
Good verbal and written English skills as the role will require communication with different offices and individuals of different nationalities
Familiarity with AX, Hyperion, ERP or similar systems would be an advantage;
Self-driven, multi tasker, detail-oriented and strives for excellence;
Possess strong analytical skills; good Excel & Power Point skills.
Ability to work under pressure, under tight schedules with high speed & high productivity
Teamwork.
High integrity to stand up for what is right & maintain confidentiality.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Được thành lập bởi Tập đoàn Jinyu Tire - một doanh nghiệp chuyên nghiên cứu phát triển sản xuất lốp xe du lịch, lốp xe tải, lốp xe bus của Trung Quốc.
Tập đoàn Jinyu Tire được thành lập vào năm 1995 có trụ sở chính ở Thanh Đảo, Trung Quốc với vốn điều lệ là 500 triệu USD, hiện có 3 nhà máy sản xuất.
Tháng 2/2020 nhà máy Việt Nam được khởi công xây dựng với vốn điều lệ là 70 triệu USD, dự kiến sản lượng trung bình 2 triệu lốp TBR trong giai đoạn 1 và giai đoạn 2 (chưa cập nhật). Công ty đang hướng đến mô hình sản xuất tự động hóa, hiện đại hóa và sử dụng các công nghệ tân tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
Là nhà cung cấp cho khách hàng sự trải nghiệm và sản phẩm có giá trị tốt nhất, đáng tin cậy trong ngành công nghiệp lốp xe thế giới