Mô tả công việc
1.Receive customer's claim and feedback to CS/customers timely
2.Coordinate with relevant departments to conduct root cause analysis for customer claims and propose containment actions, corrective action, and preventive actions for management's approval.
3.Maintain the customer claim tracker and prepare the monthly claim report
4.Perform the internal compliance audit to verify the actions agreed to implement according to approved CAPA
5.Join and take notes related to quality and technical issues during handover meeting (product development review)
6.Prepare and complete the handover meeting report and submit to relevant departments for signing off
7.Follow up with relevant departments on status of actions agreed during handover meeting
8.Plan and perform the regular internal audit for wood supply chain to ensure the compliance to FSC, EUTR
9.Receive the 3rd party audit plan for wood supply and follow up on agreed CAPA
10.Join the internal compliance audit team and perform the assigned tasks according to the company's audit program
11.Other tasks assigned by QAQC Director
Yêu cầu công việc
1.University Graduation (priority major in Foreign Language (English) or Business Administration )
2.Related Knowledge: Furniture, Customer Service, Quality Assurance
3.Minimum of 03 years' experience in Furniture industry with position in Sales, Customer Service, Quality Assurance
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Được thành lập bởi Tập đoàn Jinyu Tire - một doanh nghiệp chuyên nghiên cứu phát triển sản xuất lốp xe du lịch, lốp xe tải, lốp xe bus của Trung Quốc.
Tập đoàn Jinyu Tire được thành lập vào năm 1995 có trụ sở chính ở Thanh Đảo, Trung Quốc với vốn điều lệ là 500 triệu USD, hiện có 3 nhà máy sản xuất.
Tháng 2/2020 nhà máy Việt Nam được khởi công xây dựng với vốn điều lệ là 70 triệu USD, dự kiến sản lượng trung bình 2 triệu lốp TBR trong giai đoạn 1 và giai đoạn 2 (chưa cập nhật). Công ty đang hướng đến mô hình sản xuất tự động hóa, hiện đại hóa và sử dụng các công nghệ tân tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
Là nhà cung cấp cho khách hàng sự trải nghiệm và sản phẩm có giá trị tốt nhất, đáng tin cậy trong ngành công nghiệp lốp xe thế giới