Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Customer & Partnership Development
1.1 Customer development
- Customer acquisition: Develop strategies to attract new customers through targeted outreach, promotions, and marketing efforts.
- Customer retention & loyalty programs: Design and manage loyalty initiatives to enhance customer retention and repeat purchases.
- Boost category penetration: By promoting underutilized product lines, driving larger and more diverse purchases.
- Data-driven insights: Analyze customer data and trends to identify opportunities for personalization and upselling.
1.2 Partnership development
- Identify strategic partnerships: Research and identify potential partners (brands, platforms, hospital or others retailers…) that can help recruit new customers.
- Customer-focused collaborations: Develop and execute partnership initiatives that are primarily focused on customer acquisition, including referral programs, co-branded marketing campaigns, and incentive-driven collaborations
- Negotiate & manage agreements: Lead partnership negotiations and manage ongoing relationships with partners to ensure mutual value and growth.
2. Collaboration & Leadership
- Cross-functional collaboration: Work closely with related teams to ensure cohesive customer and partnership strategies.
- Team leadership: Mentor junior team members and provide guidance on best practices for customer engagement and partnership management.
- Performance tracking: Monitor KPIs related to customer satisfaction, partnership performance, and adjust strategies as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Marketing, Business administration, Economics or related field is preferred.
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development, customer relationship management, or partnership development.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 34
- Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Lương: Cạnh tranh
Với hơn 33 năm phát triển, Kiến Vương là một trong những đại diện ủy quyền lớn nhất Việt Nam của các thương hiệu Dow Chemical, Dupont, Solvay, Kuraray,... Cung ứng các sản phẩm hóa chất trong các ngành dược, mỹ phẩm, thực phẩm, nuôi trồng thủy sản, chế biến thủy sản, thức ăn chăn nuôi, công nghiệp,...
Kiến Vương đã đầu tư xây dựng hệ thống chi nhánh, nhà máy, kho bãi, văn phòng đại diện rộng khắp cả nước từ Hà Nội, Bắc Ninh, Đà Nẵng, Nha Trang, Hồ Chí Minh, Cần Thơ,... nhằm phục vụ khách hàng một cách trọn vẹn nhất.
Kiến Vương luôn đặt tôn chỉ uy tín, trách nhiệm và chuyên nghiệp lên hàng đầu, không ngừng phấn đấu đem lại niềm tin vững chắc cho khách hàng.