L'Oréal Việt Nam 4.0 ★

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm L'Oréal Việt Nam

Cập nhật 04/10/2024 08:51
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH L’OREAL VIỆT NAM (L'Oréal)
Group Product Manager
L'Oréal Việt Nam 4.0★
22 đánh giá 12 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • JOB ACCOUNTABILITIES:

Define and steer the country strategy for the category consistent with the international brand positioning and the country’s priorities to contribute to continued growth for the brand and the consumer relationship.

  • Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue)
  • Manage the collection and analysis of consumer and market insights for the category, share findings with the zone to ensure the consistency of new product development with the country’s needs
  • Implement new launches and marketing mix strategies (IMC/360/Digital/Retail) and create the right angle of attack locally to build integrated, engaging consumer brand experiences; meet the deadlines
  • Mobilise and collaborate with other departments (sales, logistics, education, etc. ) and partner agencies to build broader business strategy
  • Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
  • JOB REQUIREMENT:
  • Bachelor’s degree with Major in Marketing, Communication
  • Good command of English
  • At least 05 years in Marketing of FMCG Company
  • Excellent communication skill, both verbal and written
  • Multi-tasking & problem solving
  • Change management & Adaptability
  • Customer Oriented
  • Professional & Well-organized
  • Experience as a leader / supervisor who makes plan, manages performance, engages & motivates members
  • Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors
  • Manage PPP budget and sales forecast for the category
  • Effectively prepare clear messages to present to senior management
  • Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their marketing expertise and know-how
  • Define and monitor media plans, implement promotions and ensure implementation of trade marketing plan
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH L’OREAL VIỆT NAM (L'Oréal)
L'Oréal Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 10, Vincom Center B, 45A Lý Tự Trọng, Q.1, TP.HCM

L'Oréal S.A. là tập đoàn chuyên về các sản phẩm chăm sóc cá nhân của Pháp có trụ sở chính tại Clichy, Hauts-de-Seine và một văn phòng đăng ký ở Paris. Đây cũng là tập đoàn số một thế giới trong ngành mỹ phẩm, tập trung vào các sản phẩm nhuộm tóc, dưỡng da, chống nắngtrang điểmnước hoa và chăm sóc tóc.
L’Oreal là tập đoàn nổi tiếng về các nhãn hiệu như : Lancôme, Vichy, L’Oreal Paris, Kérastase, L’Oreal Professionel. Nhãn hiệu L’Oreal Professionel đã có mặt ở Việt Nam từ năm 2003 và đã hợp tác với các Salon tại TPHCM để đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất.


Review L'Oréal Việt Nam

4.0
22 review

Những nghề phổ biến tại L'Oréal Việt Nam

Bạn làm việc tại L'Oréal Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo L'Oréal Việt Nam

L'Oréal Việt Nam

Click để đánh giá