L'Oréal Việt Nam 4.0 ★

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm L'Oréal Việt Nam

Cập nhật 04/10/2024 08:51
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH L’OREAL VIỆT NAM (L'Oréal)
Product Manager - L’Oréal Paris
L'Oréal Việt Nam 4.0★
22 đánh giá 12 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Responsibilities

  • Define the strategic directions and the 3-year marketing plan, guide portfolio priorities (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue).
  • Lead the marketing mix strategies (IMC/360/Digital/Retail) and the adaptation of communication (imagery, digital, point of sales)
  • Steer the collection and analysis of consumer and market insights, share findings with the zone to ensure the consistency of new product development with the country’s needs.
  • Take ownership of international launches and create the right angle of attack locally to build integrated, engaging consumer brand experiences locally. Supervise the entire development process and the respect of deadlines.
  • Manage the budget (sales forecast, price strategy, profitability of the brand, P&L, etc.)
  • Mobilize other departments (sales, logistic, education, etc.) and partner agencies to develop a broader business strategy.
  • Influence media and promotion plans. Build, develop and manage brand team, train team members, and develop their marketing expertise and know-how.
  • Develop & coordinate the deployment of marketing initiatives, according to Marketing Calendar, from strategic discussion & development (Thematic product campaigns, Masterbrand campaigns, promotions)
  • Purposeful Marketing Campaign: Partner with L’Oréal Group CAE to deploy brand-do agenda under brand platform.
  • Support head of brand in related projects as per request for total master brand campaigns
  • Coach and supervise MT to complete all executions on time in ful

Key Requirements

  • University graduation
  • Minimum 4 years of relevant experience in brand marketing, solid experience in brand manager, product manager, preferably in FMCG or cosmetics
  • Knowledgeable or experienced with Beauty/skincare and Ecom/Socom landscape is a plus.
  • Good at Communications, negotiation skills
  • Solid analytical, strategic thinking
  • Immaculate execution, able to handle multi-tasking under high pressure.
  • Fluent in English
  • Integrity, open-minded and can-do mindset


LI_VNM
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH L’OREAL VIỆT NAM (L'Oréal)
L'Oréal Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 10, Vincom Center B, 45A Lý Tự Trọng, Q.1, TP.HCM

L'Oréal S.A. là tập đoàn chuyên về các sản phẩm chăm sóc cá nhân của Pháp có trụ sở chính tại Clichy, Hauts-de-Seine và một văn phòng đăng ký ở Paris. Đây cũng là tập đoàn số một thế giới trong ngành mỹ phẩm, tập trung vào các sản phẩm nhuộm tóc, dưỡng da, chống nắngtrang điểmnước hoa và chăm sóc tóc.
L’Oreal là tập đoàn nổi tiếng về các nhãn hiệu như : Lancôme, Vichy, L’Oreal Paris, Kérastase, L’Oreal Professionel. Nhãn hiệu L’Oreal Professionel đã có mặt ở Việt Nam từ năm 2003 và đã hợp tác với các Salon tại TPHCM để đem đến cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất.


Review L'Oréal Việt Nam

4.0
22 review

Những nghề phổ biến tại L'Oréal Việt Nam

Bạn làm việc tại L'Oréal Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo L'Oréal Việt Nam

L'Oréal Việt Nam

Click để đánh giá