Responsibilities:
- Manage, track, and deliver IT support through the IT ticket system while adhering to SLAs.
- Provide technical support and troubleshooting assistance to staff via phone, email, or in person.
- Diagnose, resolve, install, configure, and maintain hardware, software, and network components.
- Collaborate with other functional teams to resolve complex technical issues, ensuring a seamless user experience.
- Responsible for maintaining accurate documentation and records.
- Participate in IT projects as needed.
Qualifications:
- 1+ years of experience in IT Helpdesk or IT support.
- Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, or a related field.
- Strong understanding of computer hardware, software, networking, and operating systems.
- Extensive experience with Windows, macOS, and Linux installation and configuration.
- Familiarity with ticketing systems for tracking and resolving support requests.
- Understanding of Active Directory structure and processes for managing user accounts
- Skills in troubleshooting and assisting remotely.
- Intermediate-level proficiency in English (speaking and writing).
- Good communication and problem-solving abilities.
Nice to Have:
- Understanding of ITIL frameworks, SLA agreements, and ISMS standards.
- Ability to research and learn new technology.
- Preferred certifications: Microsoft Certified Professional (MCP), Cisco Certified Network Associate (CCNA), LPIC-1: System Administrator (Linux Certification).
Reputyze Asia là một công ty quảng cáo công nghệ số có trụ sở tại thành phố Hồ Chí Minh chuyên cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về Số Hóa Truyền Thông & Tiếp Thị trên nền tảng sử dụng dữ liệu chuyên sâu và hệ sinh thái các công cụ kỹ thuật số hoàn chỉnh. Được thành lập với sứ mệnh Kiến Tạo và Số Hóa Uy Tín Thương Hiệu, công ty luôn nỗ lực để thiết lập, phát triển, và bảo vệ vị thế thương hiệu của khách hàng trên môi trường internet.
Trong giai đoạn mở rộng kinh doanh hiện tại, công ty cần thêm nhiều nhân lực trẻ tiềm năng, đam mê nghiên cứu và thử nghiệm các công nghệ mới vào tiếp thị số để cùng nhau học hỏi, nghiên cứu, và đưa công ty phát triển lên những tầm cao mới.
Review Reputyze Asia
Làm việc thiếu trách nhiệm, quy trình làm việc không cụ thể, một môi trường làm việc toxic.(RW)
Lương thì chậm mà cứ tới cuối ngày của ngày trả lương mới gửi mail thông báo. Không tôn trọng nhân viên. (RW)
Môi trường thân thiện, đồng nghiệp tốt, có cơ hội học hỏi, rèn luyện khả năng giao tiếp tốt, nhưng thường xuyên làm thêm giờ, cơ sở vật chất văn phòng trung bình (GL)