1/ E-warranty activities: Keep tracking of E-warranty daily activities and provide support escalation from Call Center/ASC/related Depts. Coordinate with Team Leader and QA to keep tracking of daily Call Center - CC activities to be aligned with current procedures and company's policies. Escalate to higher levels/related Depts to get advice in special cases to ensure the operation smoothly. Extend warranty period to support complaint handling (long repair time, ...) Find out risk potentials, escalate proposals to limit risks. Work closely with IT team to fix errors. Enhance system related to EW. Contribution to build/ revise the E-warranty processes, train CC agents for revised EW processes. 2/ Sales team support related to E-Warranty: Extend Dealer stock period/ EW activation period following to each dealer scheme & ad hoc cases with DM approved to ensure Dealers can sell out confidently, increase bonding between Sales team & Dealers. 3/ My Sony Project/ Loyalty Program/ MKT campaign related to E-Warranty: Manage product master & warranty period to build up auto activation & working/registering with Insurance Co. for each campaign. Activate & extend warranty time for campaigns requirements. Work closely with MKT team to solve warranty issues. Monthly check & support Service Operation Control team to ensure accurate financial posting. 4/ Service - Marketing Activities: Cooperate with relating teams to prepare and issue licenses to service partners/ DOITs for service marketing activities. Monitor & support related activities to ensure good results (organize trainings, visiting authorized service centers - ASCs, coaching ASCs to align with guideline...) Daily follow up & flexibly support online orders successfully. 5/Customer Retention Administration: Handle documents related to Extended Warranty Handle other jobs when necessary.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree At least 1 year at customer service field English in Communication level. Good in Microsoft Excel and logical thinking.
Quyền lợi được hưởng
Máy tính xách tay Will be shared Điện thoại Will be shared Xe đưa đón Will be shared Xem thêm
Số 2, đường số 13, Khu đô thị Vạn Phúc Tổ 5, Khu phố 5, Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
CÔNG TY TNHH MAICO GROUP - Startup Công nghệ Slogan: Nền tảng thịnh vượng
Lĩnh vực hoạt động:
Dịch vụ bán và cho thuê căn hộ.
Pháp lý căn hộ
Phát triển công nghệ: Maico.vn
VĂN HÓA MCG
Giá trị cốt lõi: SỰ TỬ TẾ. Tất cả mọi thứ đều phải xoay quanh giá trị SỰ TỬ TẾ.
Lực lượng nhân sự:
Độ tuổi từ: 17 tuổi - 25 tuổi.
Chiến lược nhân sự:
MAICO GROUP tập trung tìm kiếm những con người "kỷ luật và tập trung", "kính nghiệp và hiệu quả" để hòa nhập với MCG. Song, nếu công ty cảm nhận được sự phù hợp của nhân sự về mặt văn hóa và mặt nghiệp vụ, thì công ty sẽ tạo điều kiện cho nhân sự đó được khai thác sâu hơn các vị trí công việc khác của công ty, đồng thời sâu sát và giúp nhân sự đó định hướng về lộ trình thăng tiến.
Tầm nhìn của MAICO GROUP:
Tin tưởng vào ước mơ trở thành công ty số 01 Việt Nam và vươn tầm thế giới về lĩnh vực môi giới bán và cho thuê bất động sản. Bằng cách thức xây dựng công nghệ ứng dụng riêng đặc thù cho ngành môi giới bất động sản, tăng hiệu suất hoạt động Sales gấp nhiều lần. MCG bắt nhịp với ngành bất động sản như một SME nhưng định hướng của MCG sẽ là một startup tạo ra giá trị đột phá bằng công nghệ riêng. MCG đang quy tụ đội ngũ anh em IT Sinh viên Part-time để làm ra sản phẩm công nghệ dành cho tối ưu vận hành nghiệp vụ đặc thù. MCG sẽ làm một startup về ngành Protech.
Sứ mệnh của MCG:
Đối với khách hàng: Tập thể MCG phấn đấu đưa giá trị "Tử tế" vào dịch vụ khách hàng, nhằm đưa dịch vụ môi giới trở thành một dịch vụ được mọi khách hàng TÔN TRỌNG và Hài Lòng. Tử tế trong việc cân bằng lợi ích giữa bên bán và bên mua, tử tế bằng quy chuẩn dịch vụ đẳng cấp được cải tiến và updates liên tục, tử tế bằng cách minh bạch rõ mọi quy trình, tử tế bằng tốc độ dịch vụ nhanh chóng, tử tế bằng nghiệp vụ tư vấn và hệ thống thông tin chính xác.