Company Description
CREASIA is a leading experiential marketing, field force, and technology solutions company based in Ho Chi Minh City. We provide data- and technology-driven services such as event management, activation, sampling & demo, merchandising, field sales, direct sales, and tech & data solutions to help brands and retailers drive consumer demand and increase sales. Our clientele includes global Fortune 500 companies and leading Vietnamese brands.
Role Description
This is a full-time Business Unit Manager role based in Ho Chi Minh City. The Business Unit Manager will be responsible for overseeing day-to-day operations, managing the business unit's performance, developing strategic plans, and ensuring the team meets targets and objectives. This is an on-site role that requires leadership and coordination with cross-functional teams.
Qualifications
- Experience in experiential marketing, field force management
- Strong leadership and strategic planning skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to drive performance and meet business objectives
- Knowledge of data-driven marketing and sales techniques
- Experience working with global Fortune 500 clients is a plus
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or related field
Công ty TNHH May Thêu Giày An Phước là Công ty quản lý hệ thống nhà máy sản xuất, xuất khẩu sản phẩm thời trang cao cấp cho thị trường Nhật Bản, Châu Âu, và quản lý hệ thống cửa hàng bán lẻ sản phẩm thời trang nam, nữ thương hiệu An Phuoc, Pierre Cardin, Bonjour, Anamai tại thị trường Việt Nam - Lào - Campuchia, và thương hiệu G.Weis tại thị trường Cộng Hòa Liên Bang Đức
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ BHXH BHYT BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- teambuiding hằng năm.
- Du lịch hàng năm
- Coffee coding tour
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 1992 tại miền Nam Việt Nam, khởi nguồn là một xưởng may gia công xuất khẩu, Công ty TNHH May thêu giày An Phước đã trải qua những thăng trầm trong lịch sử hình thành phát triển và đạt được thành tựu to lớn như ngày nay.
Mission
- Sau nhiều năm tập trung vào thị trường nội địa và đạt được tốc độ tăng trưởng trung bình 30% mỗi năm, đã minh chứng cho chiến lược hiệu quả của Công ty An Phước. Bắt đầu với chỉ một cửa hàng tại thành phố Hồ Chí Minh, tính đến năm 2012, An Phước đã có hơn 60 cửa hàng trên khắp lãnh thổ Việt Nam với đội ngũ nhân lực khoảng 3.200 người.